Co kukaš?

utorok, augusta 16, 2005

CF


Teplé dni a studené noci...tak sa dá opísať campovanie pod Tatrami, ktoré bolo občas aj vidieť.
Ale inak bolo veľmi dobre.Ktorá skupina je naozaj zaujímavá? Predsa MIC...a prečo? Nebudem odpovedať na túto otázku, odpoveď vie len Mirka. Ale keď sme sa chceli vyskákať, hneď sme bežali na ich koncert. A ktorý koncert bol najviac oddychový? Predsa "Vždy a všade" a prečo? Lebo Vilo spieval tak nahlas, že sme ho počuli ,keď sme ležali v stane. A čo bolo úplne new na CF? Okrem toho, že Jany tam bol prvý krát a bol pri technike, čo asi spôsobilo : počas koncertu Jewels ( gospelová skupina ) vypadol elektrický prúd. Nastala úplná tma. No a tak všetci, čo boli na pódiu pokačovali v speve a tanci a chudák bubeník musel držať rytmus celých 17 minút. Ešte dobre, že černosi majú taký temperament.Ľudia ostali v stane a pokračovali v spievaní, tancovaní a vykrikovaní.Asi to nikoho nenapadlo,ale ja som chcela ,aby niekto niečo povedal na pódiu,že čo ďalej...ale nič.Ďalšia otázka: Čo bolo naozaj rušivé? Keď som sa konečne zamyslela počas chvál a myslím, že bola aj chvíľa ticha a dakto do mňa hodil balón.Zľakla som sa.To nebol malý balónik:)
Malá lekcia:Raz ráno sme sa zobudili po hnusnej noci a kedže na stan už svietilo slnko,mohli sme začat zhadzovať nepotrebné vrstvy oblečenia. Vzala som do rúk mobil a začala som sa len tak sťažovať, že ma nikto nemá rád a podobne. a Zuzka mi na to povedala:"Čo sa sťažuješ, že ťa nikto nemá rád, veď tu Ti od rána do večera všade opakujú, že Boh ťa miluje!" (Dúfam, že pre ňu to nebolo len niečo, čo sa opakuje každý deň,ale že si na to spomenie v správnej chvíli.) Aspoň som mala nejakú istotu, že počúva, čo sa na CF hovorí...