Co kukaš?

streda, augusta 24, 2005

Jaro, Katka a Marcel


Jaro je náš intelektuál.Alebo aspoň tak si predstavujem intelektuála. Veľmi sa nepoznáme, ale môžem povedať, že je stále ochotný pomôcť. Náš prvý kontakt na tábore nebol veľmi milý, ale veci sa úplne zmenili v ďalšej službe. Je to super, že si vie zatriediť čas medzi službu, prácu a manželku. Pamätám si, že keď som neurobila štátnice, tak mi zavolal ,aj poslal sms ,ktoré ma veľmi potešili. Robil to takým spôsobom, že som si uvedomila veľa jeho dobrých vlastností. A ešte jedna vec je skvelá-jeho prirodzený spôsob rozprávania sa so študentami. Som rada,že ho máme v tíme.

Katka je múdra žena,občas popletená,ale berie to s humorom a to sa mi páči. A keď má dobrú náladu, tak sa musím smiať.Myslím, že Peťo by bez nej bol len polovicou:-) Teraz si uvedomujem,ako dávno som nebola s Katkou len tak von. Keď pomáhala v Patmose,tak čítala strašne veľa kníh a veľa o tom hovorila, až som si aj ja chcela nejaké prečítať. Katka mi zvykla volať pred skúškami a keď som potrebovala. Vlastne ja som bola v jej zozname.Že ona sa o mňa má starať cez emaily:-)
...................................................
Marcel je niekedy strašne smiešny,keď sa rozčuľuje. Minule na tíme sa rozčuľoval a všetci sme sa smiali. Ale inak už strašne dávno sa poznáme a je ako môj veľký brat. Macko uško. Myslím, že by mi nikdy neublížil.Má dar, že sa dokáže nadchnúť pre veci a potom do toho ide ako tank,ale po čase začne brzdiť. Myslím, že navzájom s Alenkou sa našli a môžu sa vzájomne dopĺňať a hnevať:-) Bez Marcela by v tíme dačo chýbalo a čo je skvelé? To je presne tá jeho schopnosť kecať s ľuďmi-študentami. Pritiahnuť ich pozornosť a dať im čas.