Co kukaš?

streda, augusta 24, 2005

Smolíček a Ondrej

Smolíček dostal svoju prezývku od reklamy na perník Smolíček,lebo tam vystupoval presne taký malý ryšavý chlapček,akým bol Marek,kým bol malý. Mal v sebe niečo milé, zlaté,že ho všetci žrali, odkedy začal chodiť na mládež. Potom podrástol,ale stále sa nájdu ľudia, čo ho žerú.Npr. američania si stále na 100% zapamätajú smolíka:-) Keď Marek ide za Bohom a hovorí o tom, je to veľmi povzbudzujúce. Pamätám si na jednu udalosť, čo bola od neho pre mňa. Raz som prišla zničená z Nitry, lebo sa mi nepodarilo urobiť skúšku už na druhý krát. Neviem ,ako sa to dozvedel, prišiel do kaviarne, kúpil mi čaj a rozprávali sme sa a bol veľmi milý a ja vyvalená, že odkiaľ presne vedel, čo potrebujem. Už teraz sa teším na to, keď bude dospelý.
.......................
Ondrej je ďalším členom KECY tímu a pamätám si ho z jedného dávneho výletu. Vtedy sa zjavil na scéne prvý krát. Niekoľkokrát sme mali dobrý rozhovor, ale už dávno nie. Raz sme boli u neho doma, keď jeho rodičia odišli niekam na víkend a všetko sme vyjedli:-) Ale nie čokoládu, to sme nemohli. Vtedy sme sa k nemu viezli v aute 6 ľudí a to tak, že smolík bol vzadu v kufri a spieval pesničky:-) Som rada, že sme nestretli policajtov.