Co kukaš?

nedeľa, februára 18, 2007

Ludia...len neviem ktora cast huh

Tak toto je dalsia cast tejto serie.Toto je Reza.Kedysi som ho volala ryza,ale uz ma to preslo. Je to Afganistanec a to je vsetko,co o nom viem.Teda este viem,ze si chce kupit nejaky obchod a ze byva so Slovakmi a tak.
No ale nechajme Rezu,idem napisat dajake zazitky.
Takze vonku priemerne teplo,pocasie sa meni zo dna na den,ale sneh vytrval len presne 2 dni a potom sa vyparil naraz ako duch. Takze deticky si uzili len 2 dni volna.
Ja si uzivam volna az nad hlavu.Ale niekedy je to aj zaujimave,ked nemusim vstavat a idem si kam chcem a umyvam po kazdom riady. Uz ste niekedy umyvali riady po indickom vareni? Huh a pri tych anglickych kohutikoch,kde z jedneho ide ladova a z druheho horuca voda? Tak to je zazitok. Bud ta zamrazi,alebo uvari.
Ivana odisla v sobotu na Slovensko na tyzden,takze som teraz sama.Teda sama ako sama,ale sama ,co hovorim normalnym jazykom.Ale co je zabavne na tych jazykoch? No to,ze niekedy viem,o com uz hovoria,aj ked nerozumiem slovam. Volame to blablabla. Ale kurdom nerozumiem,ich blabla je ine. A ani sa uz s kurdami nechcem kamaratit. To je taka siet,ze az. Vsetci si podavaju informacie, nic sa neutaji. A na druhej strane sa ohovaraju. To som si vsimla az posledne 2 tyzdne.Kurdi su prepojeni ako mafia. Ale zase nemozem ich vsetkych nahadzat do jedneho vreca. To by myslim nebolo fer.
No budem ich mafiu nadalej sledovat.na mna sa nastastie az tak nezameriavaju,lebo podla vsetkeho tu mam povest ako good girl,co znamena dobre dievcatko,co nic nevie o veciach,co sa tu deju a o tom,ako kto koho podvadza.Hah lenze ja mam dobry prehlad. No esteze nevedia po slovensky a necitaju si toto tu. Nech zije Kurdske komando.

2 Comments:

  • At 10:57 AM, Anonymous Anonymný said…

    Mam ta rad ty good girl, si naozaj dobre dievcatko a je super ze to hovoria o tebe ludia to znamena ze vida co zijes. Pokoj s tebou.

     
  • At 5:04 PM, Blogger ZuzkaMoravcik said…

    :) cast 4., a dakujem ze si dala na moje vyzvy a pokracujes v serialovom pisani ;)

     

Zverejnenie komentára

<< Home