Co kukaš?

streda, februára 07, 2007

Kukuk

Ta som zistila,ze kolko vela ludi uz bloguje.To co je blogboom? A ja ne,bo sa mi nechce. Ale aby som uplne nezabudla ako sa to robi,dodm tu nejake novinky z tejto slnecnej krajiny.Naozaj je slnecna,este nech mi dakto povie,ze v Anglicku stale prsi.
No takze Mahndi mala vcera zachvat detskeho spravania sa a Ivana ju dokazala polutovat.Ja nie.JA som len pila fajny indicky caj a sledovala to cele a jedla indicke jedlo,ktore Mahndi odmietla.Popritom som suhlasila s Eiffelom,ktory telefonoval a tvrdil,ze Mahndi treba vychovat. Sak Hilal ju vychova,ma sa vratit v pondelok,tak to uz bude doma cely dom.
Neskor to indicke jedlo dojedla Ivana a dnes ju...to nuti behat na wc.Nechcem sa smiat,ale niekedy musim.
Vedla mna teraz sedi maly ind a dookola si pusta dajaku blbu melodiu na mobile.To len taka poznamka na okraj.Vyzera ako cernoch.
Ivana ma v sobotu narodeniny.To uz konecne uvidim jej nazvem ho kamarata.Som uz celkom zvedava. Aj ked ona vrdi,ze ho nema rada.Naco su teda taki kamarati?
Ta konec

1 Comments:

Zverejnenie komentára

<< Home