Co kukaš?

nedeľa, decembra 03, 2006

Zase som tu

Zase som na nete.Spali sme taaaaaak dlho,teda ja som bola hore,ale Ivka spala do pol jednej a potom sa zobudila s tym,ze este sa jej chce spat,ale vidina kebabu ju vytiahla von.Asi zajtra ostanem doma,lebo ten aglicky sirup na kasel sa tvari,ze zabera,ale nie az tak,aby som chcela ist na vsetkych kaslat do prace.Hej,zase som ochorela,asi preto,lebo ked prsi,tak sa nosi dazdnik a nie len kapucna.
Dnes je vonku vetrisko...asi zima?ale nie,tu zima nebude,preto sa uz ani nepozeram po zimnych topankach.aj tak tu maju take,ze sa mozem len zasmiat. Niekedy mam pocit z tych ludi,ze si obliekaju ,ked je tma.daju si na seba,co im prve padlo pod ruku a idu von.A niekedy zabudnu ake je rozne obdobie,alebo si stale zelaju leto?

Mam nove cislo na mobil,ale mam aj to stare,takze zatial pouzivam viac to stare.
Cau Smolik

V noci zvonila pevna linka,volal niekto z indie.Ja sa fakt snazim mat rada tych indov (nevolam ich cigani,ako niektori ludia:) ,ale mohli by si uvedomovat casovy posun a nevolat stale,ked uz vsetci spia. A mohli by prestat vrieskat a pozerat telku,akoby mali problem so sluchom. A jedno indicke slovo je Dig a znamena to aha a mam pocit,ze mi to nieco pripomina:-) Nie,nevolam ich cigani.

Zacinam odpocitavat dni do odchodu z tejto krasnej krajiny plnej ludi ochotnych sa priatelit.Asi mi to tu bude chybat.Tato veta bola velke klamstvo. Nechapem preco nas v skole ucili,ze anglicania su slusni gentlemani.ja nepovazujem vetu :you little shit za slusnu a FO za nejaku strasne smiesnu poznamku.a gentlemanov som tu nestretla,teda...aj ano,ale mam pochybnosti,priam istotu ze za tym gentlemanstvom bolo nieco uplne ine. Takze neviem kto a kde stretol takych angl.ako napisal do knih.Nech mi posle adresu,pojdem sa tam pozriet.

Ideme na ten kebab,lebo nedelny obed je dolezity:-)

4 Comments:

  • At 10:29 AM, Blogger Tessa said…

    Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

     
  • At 10:33 AM, Blogger Tessa said…

    1.anglicania nie su az taky zly...a sice som tie knihy o british gentlemanoch nepisala mozem ti na nejakych dat adresu:P

    2.I'm looking forward to seeing you, pozyvam na kofolu :P

    3.ta dze ci mam teraz prezvanac, na slovenske ci anglicke cislo??

     
  • At 1:15 PM, Blogger ZuzkaMoravcik said…

    aaaaaaaale, oni ti briti nie su az taki haluzni, i ked uznavam, ze su tak trocha od veci ... ale kazda skusenost je skusenost, vsetko ta vyucuje a buduje: dobre i zle, nad vsetkym ma vladu Boh ...

     
  • At 3:43 PM, Anonymous Anonymný said…

    nazdar katka!
    poznas piesen od IMT smile : "ludia niesu taky zly"
    a je pekne ze ich nevolas cigani:)a tie damy a gentlemani su fajn,ked piju caj o piatej......
    smolik

     

Zverejnenie komentára

<< Home