Co kukaš?

utorok, októbra 24, 2006

Suhrn

SOBOTA:Dnes je diwali.to je indicky festival na oslavu niecoho takeho,ze ich boh pride do domu,ci co.shilpee povedala,ze vsade budu sviecky a domy budu vysvietene. Som zvedava,co to bude.potom vraj maju party a tak.aj nas volala na nejaku ich oslavu,ale co ja viem,ci to stale plati,kedze tu sluby neznamenaju vobec nic.
Shilpee zije v uplne popletenom svete.je vydata za raja/cita sa to rac s makcenom/,ale jej mama o tom nevie,ani jej rodina.lebo si pre shilpee zela nejakeho manzela,co by mal dom a zabezpecenie.preto jej shilpee nepovedala,ze je vydata,lebo vraj by potom mama zomrela. Oni dvaja prisli do anglicka a tu sa zobrali.ale raj vie,ze shilpee ho raz opusti a odkial to vie? Lebo podla astrologie im je predpovedane,ze sa to stane.takze oni proste vedia,ze sa to stane a ja si myslim,ze tak aj ziju,aby sa to stalo. Take zmierenie sa s osudom,ktory im predpovedaju hviezdy. Podla mna somarina. Indovia su strasne ziarlivi a jeden na druheho ziarlia velmi. Uz ked sa s nim dlhsie rozpravam a ona je tam tiez, zacne mat problem. A opacne. Shilpee je Sink,teda takeho nabozenstva a Raj je Hare krisna. Aspon vcera to povedal. Ivana vravi,ze si vymysla,ale preco by si vymyslel nabozenstvo?
Shilpee asi v pondelok ide do Londyna za pracou. Ma tam rodinu. No ale kedze jej rodina nevie o tom, ze je vydata,tak Raj zatial ostava tu. Pomohla nam najst si nove ubytko a az vcera som prisla na to preco tak ochotne. No preto,lebo raj by tu ostal v dome s nami a ako som uz pisala, indovia su ziarliviJ este co by som o nich napisala. Shilpee vola kazdeho muza,co ho ma rada Brother. Oni nejedia maso, ani by ho do ust nevzali, tvari sa znechutene,ked jeme maso a kazdy den rajovi vari nejaku veceru zo zeleniny. V indii nosia zlodeji cervenu satku a chudobni ludia cierne topanky. Potom ked da chlapec dievcatu parfem, znamena to,ze sa uz nikdy nestretnu.

NEDELA:
Vcera bolo teda to Diwali.Od osmej mozno aj dlhsie ako do polnoci boli v celej tejto oblasti ohnostroje. Vsetci indovia isli do Templa ,kde sa asi modlili k svojmu neviemcomu. Shilpee si doma postavila fotku toho ich boha,ktoru predtym kupila v obchode.Pred nu dala vonave tycinky, kolace a sviecky.Potom sme s nou isli do Sink Templu.Ivana vravela,ze je to blbe is tam prave na velky sviatok,ale aj tak sme isli. Ked niekto chce ist dnu,musi si vyzut topanky a dat si nieco na hlavu. Dnu sa sedi na zemi,na jednej strane muzi a a na druhej zeny. V predu nejaky chlap monotonnym hlasom nieco stale cital,ze vraj ich nejaku knihu. Tak sme si tam posedeli ,kym shilpee zapalila sviecku a isli sme sa najestJ Sinkovia su znami svojou pohostinnostou. Bola tam velka jedalen a dostali sme tie ich placky capaty a nejake zelene nieco a zemiaky stiplave a ryzu s mliekom.ta ryza ma zachranovala vzdy,ked som uz nemohla to stiplave jest. Museli sme vsetko zjest.potom shilpee isla zapalit sviecku vonku tomu ich bohovi,aj ivana. Ja som nechcela. Potom sme my dve isli domov a shilpee na nejaku malu oslavu. Doma henrich nadaval na indov,aj na to, ze mu nefunguje satelit. On na indov stale nadava, neviem co mu urobili. Ked sa vratil raj domov, zase bol na nieco nahnevany a dlho s nami nerozpraval. Potom uz hej, mohol by sa spamatat a nestresovat stale svoju zenu a aj nas. Nikdy totiz nevieme v akej nalade pride domov z prace a vacsinou je nahnevany.
Dnes sme sa prestahovali a tak este neviem ako sa tu bude byvat.
UTOROK:
Byva sa nam celom fajn.Tito indovia su uz dospeli,nie ako tamti predtym.Mame fajn izbu a snad coskoro uz aj internet a telefon a co ja viem co este.

1 Comments:

  • At 12:00 PM, Blogger Reny said…

    tak ty mas zaujimavy zivot :)
    nevies, preco nefunguje moj blog? viem vytvorit blog, dala som tam 2 prispevky, ale nefunguje mi :(

     

Zverejnenie komentára

<< Home