Co kukaš?

utorok, októbra 10, 2006

Dalsi den za nami

Otazka :Je v Anglicku malo dievcat? Ak niekto pozna odpoved,rada by som ju precitala.Lebo niekedy mam pocit,ze je tu naozaj malo dievcat. No mozno to bude tym,ze kde byvame.Takze kratky opis,lebo fotky hm zatial nemozem dat,aj ked mam.Takze:Ked vystupim z autobusu(este stale neviem presne kde mam vystupovat a tak sa vacsinou kusok prejdem), ocitnem sa na ulici,co sa vola Soho Road.Uz ten nazov nieco naznacuje.To akoby som sa ocitla v Indii,alebo nejakej podobnej krajine.Nachadza sa tam Sink Temple(nie som ista,ci sa to tak pise,musim pozriet)to je indicky kostol a okrem neho kopu indickych obchodov,kurdskych,arabskych...ano.Musim prejst po tej ulici a odbocit na dalsiu.Dolezite je,ze na Soho su same tmavsie tvare a potom radsej cely cas pozeram inde,len nie do oci ludom.Poznam jedno dievca,co ked sa aspon raz za tyzden za nou neotoci nejaky chalan,alebo jej nepovie nejake slovo na ulici,uz ma pocit,ze nie je pekna.Podla mna je uz tu pridlho a mala by sa ist domov preliecit.Ja,ked sa mi daco take stane,mam chut povedat:... nie nenapisem to tu,ale uz v duchu nadavam. Zavidim zenam tmavsej pleti,lebo aspon na Soho nie su napadne.Ale tato ulica je na nieco dobra.Vacsinou sa na nej modlim:))) Hlavne vecer.
Myslela som si,ze Birmingham je velke mesto.Ono aj je,ale niektorych ludi stretnem kazdy den.Ako aj vcera a predvcerom milovaneho Barzana s jeho lovely boyfriendom Amirom.Nie nie oni su len kamarati,nemusite si hned namyslat.

Ludia ma rozculuju otazkami ako napr:Kde v polsku byvas? alebo Mate nejaku hudbu u vas doma v cechach? Moja SLOVENSKA NARODNA HRDOST vtedy skripe zubami a rychlo opravuje pytajuce sa osoby.ale niektori to robia stale,asi zacnem zranovat ludi.

Teraz vela rozmyslam o mojom vztahu k Bohu.Keby sa ma dakto opytal,aky vlastne je,nevedela by som povedat.Asi sa stava coraz viac len medzi mnou a Bohom a nie nejak hlboko.Pan sa o mna stara,kazdy jeden den.Dava mi do cesty dobrych ludi a "nahody",stara sa o to,co potrebujem.Ale neviem,ci sa aj ja staram o to,aby to islo nejak hlboko.Viem,ze ho potrebujem,velmi.Musim si stanovit system a hladat cas na stiska.Mozno je to cudne,napisat nieco take v burlivom prostredi,kde teraz zijem,ale je to tak.Je velmi lahke zabudnut na pravidelny cas s Bohom v boji o prezitie.Nechcem,lebo ak chce niekto byt iny,musi cerpat od Toho,kto vie,ako na to.nejak sa mi nechce hladat spolocenstvo inych krestanov a neviem preco.Ale myslim,ze preto,lebo zase spoznavat novych ludi,doverovat im a zase nieco nove...neviem.A ake spolocenstvo,aki krestania? je tu toho tak vela.

Idem uz a tesim sa na prechadzku po Soho.

1 Comments:

  • At 4:01 PM, Blogger ZuzkaMoravcik said…

    No teda ... uplne sa viem vzit do situacie, kedy ti normalne stupa adrenalin, ked ta povazuju za Cesku ci Slovinku, alebo s hrdostou ti povedia, ze SR je vo vychodnej Europe ... poznam, chapem ... ale najdu sa i vynimky a vtedy je to strasne fajn, ked stretnes niekoho kto vie odkial si. Well dufam, ze si pomalinky zvykas :) chystam sa napisat ti mail, ale akosi sa mi nedari, v poslednych dnoch som normalne busy ;) have fun!!!

     

Zverejnenie komentára

<< Home