Co kukaš?

utorok, septembra 19, 2006

Posledný

Posledný deň v práci. Aj keď táto veta vôbec nie je pravdivá,lebo mám taký neurčitý hlúpy pocit, že od skončenia školy, až kým ma nepoložia do hrobu, budem musieť pracovať. Snáď je to len pocit:) No dnes je fakt posledný deň tu a ešte veľa takých "posledných" vecí ma čaká.No ale dnes mám náladu takú, že mi je to smiešne.Ako bolo spomínané včera "lietam".Ktovie,možno zajtra príde nálada pod psa. Hej síce zajtra plánujem sa pohrať aj so psíkmi,ale náladu pod nich nedám. Veď ani neviem ako sa to robí,,,uááá nebudem sa hrať s mojími vlastnými slovami. Môj učiteľ lingvistiky bol pán Ján Š, pán Slavo K....a ďalší. Ale vraj aj ja som ich veľa naučila(povedal JŠ).Tieto vety zase zaváňajú pohrebnými prejavmi. Ktovie, či si dakto spomenie na lingvistiku, keď stojac nad mojím hrobom bude smoliť vety vďaky.Keď sa teda môj hrob nájde.Lebo rozmýšľam,že kedže pápež svojím výrokom tak pekne pokazil moslimsko-kresťanské vzťahy, tak možno keď sa nejaký extrémista rozhodne odpáliť v mojej blízkosti, môj hrob bude úplne nepodstatný. Čo by tam tak položili? Snáď môjho žltého medveďa a všetky ostatné plyšové hračky a knihy...to by ale bolo plytvanie. Inak všimla som si, že kedykoľvek si listujem nejaké katalógy, čo mi oco nosil,aby som si pozrela výrobky súvisiace s našimi a tak.Vždy som sa prichytila,ako si prezerám detské preliezky, hračky,bábiky...a keď som sa konečne dopracovala ku kvetináčom, plotom,prepravkám, zabudla som, čo vlastne bolo mojou úlohou. Kedy sa konečne naučím sústrediť? To bude jedným cieľom do ďalšieho roku.Zobudiť sa do reality a nemiešať si to s fantáziou.Aby som konečne mohla aj šoférovať bez obavy z toho, že sa zase zasnívam a privediem do hrobu ľudí v aute. No veď aj teraz.Ako som pekne odbočila od posledného dňa v práci ku dopravným nehodám:-) Vďaka Bohu, že sa môžeme smiať sami na sebe a na tom,aký chaos dokážeme narobiť. No takže kedže nemám veľmi v obľube rozlúčky, nebudem sa ani dnes s nikým lúčiť. Nenápadne sa vytratím a poviem len čaute. Hej a rozlúčky mám rada asi ako zelenú fazuľu a špagety s kečupom a umývanie okien a štípanie komármi v noci a ananásový džús.