Co kukaš?

pondelok, septembra 18, 2006

Lietam

Áno ešte stále som doma a myšlienkami kade kde.Napríklad pri nehodách, ktoré by sa mi mohli stať doma a ktoré by zabránili môjmu odchodu preč a zároveň by som ani do práce nechodila. Alebo myšlienky sa túlajú smerom takým, že čo to tam bude a podobne. Niekedy ma pochytí panika a dakedy sa teším. Lietam v tom ...myslím tie výkyvy.Vtedy oceňujem, že Boh stvoril zmysel pre humor a smiech nad sebou a také zábavné veci.Predstava,že by sme sa nevedeli smiať brrrrrrrr. Keby sme sa nevedeli smiať, tak ...asi by bolo viac sĺz.Nie ,neexistuje.Podľa mňa sa smejú aj zvieratá a tiež plačú.

Tento víkend bol veľmi fajn.Snažila som sa predtým potlačiť nejakú nádej, že sa porozprávam s ľuďmi.Ale naozaj sa to stalo. A som tomu veľmi rada.Veľa vecí, čo povedali, bolo verím od Boha.A niekedy ku mne Boh tak prehovoril, že som sa musela zase zasmiať.Napríklad keď mi 2 ľudia povedali,že ich to hnevá, že si proste idem preč. Nesmiala som sa z toho, že ich to hnevá,ale z toho, čo som si predtým myslela.Myslela som si, že sa potešia,keď vypadnem.Vážne som niekoľko dní mala krízu,ale na tom vôbec nezáleží.Nezáleží na tom ,či človek niečo robí a na tom, či mu to dáva dobrý pocit.Ale záleží len na tom, že hodnotu nám dáva Boh. A záleží len na tom, kde je naše srdce. Ľudia-priatelia buď ostanú,alebo nie.Je ťažké si pripustiť, že aj "dobrí priatelia" sa zmenia,ale na tom vôbec nezáleží.Nie nie.Záleží len na Bohu,lebo On je stály.

1 Comments:

  • At 9:05 AM, Anonymous Anonymný said…

    ahoj Katka, stale si citam tvoje myslienky, niekedy aj viackrat denne klinem ci nieje nieco nove u teba :) Je mi velmi luto ze sa vytratilo z nasho vztahu to co tam bolo a vobec neviem preco sa to stalo. Viem ze cas pride ked sa to pohne a mozno ze ani nie, neviem. Snazim sa pochopit tvoj svet a nejak mi to nejde a mozno ani ty ten moj nechapes. Viem, ze toto komentovat nebudes. Ale chcem ti napisat ze nelutujem ani jednu minutu co som s tebou prezila, nech to bolo cokolvek. Prepac mi prilisnu kritiku a ako si ty povedala "ocakavania". Vazim si ta ako cloveka.
    Davam si taku obycajnu otazku ze ci este sa mi este niekedy ozves, ale nechcem aby ma to az tak trapilo ako ma to naozaj trapi. Bud stastna kde si a kde budes. Stale dufaj v Boha a chod tam kde sa inym nechce.

     

Zverejnenie komentára

<< Home