Co kukaš?

streda, júla 12, 2006

Zašpinené deti

Včera som sa hrala s bábätkom.Po dlhom čase. Pri takej hre si treba zvyknúť na to,že bábätko dokáže donekonečna opakovať jednu a tú istú vec. Napríklad postávať pri konvici s vodou a máčať si tam rúčky a stále sa tam vrátiť.Alebo "chodiť" od jedného človeka ku druhému aj 100 krát. Podľa mňa treba bábätko poriadne zašpiniť a tak nebude mať alergie. Ja si pamätám ako som sa hrávala s blatom,vo vode, v tráve, so zvieratami...Dnešné deti sú také citlivé a to preto,lebo rodičia ich držia v maximálnej čistote. A potom keď na nich zafúka vetrík, už berú lieky. Obdivujem malé cigánčatka, ktoré behajú bosé len čo opadne sneh.Ja som behala bosá rada,aj napriek varovaniam rodičov, že ma uhryzne nejaká včela do nohy. Takže verím,že bábätko u nás bude stále natoľko špinavé,aby sa cez tú vrstvu špiny nedostala žiadna alergia.