Co kukaš?

štvrtok, júna 22, 2006

Nevypočutá modlitba

V noci sa mi snívalo, že niečo lieta tam,kde som.A čoskoro som sa zo sna prebrala do reality a v izbe naozaj niečo lietalo.Od dverí k oknu a potom kroky po zemi a zase od dverí k oknu a potom po dlážke cup cup cup okolo postele a zase.Hneď prvá ranná (bolo 03:00) modlitba "Bože prosím,nech je to vtáčik, nech je to vtááčiiik" Pozerám, pozerám, chodí to ako vtáčik a aj to lieta, čo mám robiť? Skryť sa pod perinu bola prvá myšlienky,nejaký závan z detstva.Skryť sa a tváriť sa, že tam nič nie je a ak je,tak odíde.Ale závan rozumu naznačil,že to by nepomohlo.A okrem toho bolo horúco. Druhou myšlienkou bolo hodiť na toho "vtáčika" perinu alebo kôš na veci alebo ešte lepšie,chytiť ho do vedra,vyniesť na balkón. Ale tretia myšlienky zvíťazila "ZDRHNÚŤ" Opatrne som počkala, až "vtáčik" preletí k oknu a zdrží sa tam a po špičkách som sa presunula k dverám a otvorila ich a keď som už bola v bezpečí za polozatvorenými dverami, zasvietila som.A a a to NEBOL vtáčik ale brrr NETOPIER.Lozilo to záclone a po skrini a a a vyzeralo to ako z hororu Jeeper Screeper, ktorý sme dávno s Džankou pozerali.Potom sa ten hnusný tvor rozhodol zaletieť ku mne...nestihol. Počula som ako piští a hádže sa o dvere buaaaaaaaaaaa.
Zvyšok noci som strávila v obývačke s myšlienkami, že ako sa ráno oblečiem do práce,keď TO obýva moju izbu a chodí TO po mojich veciach a čo ak mi TO dačo zje.Predstava, že nejaká myš s krídlami chodí po mojich veciach mi nedala dlho zaspať.Plánovala som ráno zavolať otcovi, nech TO príde dať preč.
Ale ráno som (ráno je múdrejšie večera) sa odvážila vkradnúť do izby.Opatrne, ale všetko ma desilo a bola som schopná panikáriť,ak by sa TO objavilo. Ale všetko, čo bolo treba, som vzala a TO som nikde nenašla.Len periny som presunula do obývačky,lebo ja NEBUDEM bývať s netopierom v jednej izbe. A neverím,že si našiel cestu von, ale si myslím, že sa dakde ukryl a večer bude tá hnusná myš zase lietať a loziť po izbe a hladná, takže neviem čo mááám robiť.Buaaaaaaaaaaa:-(((
Zistila so, že mám predsudky?

1 Comments:

  • At 12:49 PM, Blogger Reny said…

    dufam, ze uz TO odletelo a nie je hladne v TVOJEJ izbe ;)

     

Zverejnenie komentára

<< Home