Co kukaš?

utorok, júna 06, 2006

Na dnes

Dnes je 6.6.2006 a v rádiu ráno nejaký múdry človek zahlásil, že pre niekoho je to magický dátum. Hm čo je na tom magické? Dá sa slovo "magické" vysvetliť čiastočne ako "zázračné"? Tak potom dnes je tým zázrakom slnko, za ktorým sa neveriaco obzerám. Teplo teplo teplooooo, priam horúco.Ale nedajme sa oklamať, že to tak bude trvalo. Áno,ten dáždnik ešte stále potrebuješ. Síce...veď zmoknúť je také super,ale...len v horúcom lete. A to tu ešte nemáme a načo by nám aj bolo.Pekne po poriadku,neponáhľať sa.Myslím, že všetko čo máme, je treba vychutnať až do špiku kostí a iné krásne slovenské idiomy. Len tak zo zábavy...pozrime sa, čo sa píše v Biblii na kombináciu čísel 6:6:

- Hospodin oľutoval, že učinil človeka na zemi, a zabolelo ho srdce (1.Moj.6,6)
- Preto povedz Izraelcom: Ja som Hospodin a vyvediem vás spod egyptských bremien, vyslobodím vás z otrockej služby a vykúpim vás s vystretým ramenom a veľkými súdmi (2.Moj 6,6)
- Oheň nech ostáva stále horieť na oltári; nesmie vyhasnúť. (3Moj 6,6)
- Slová, ktoré ti dnes prikazujem, budú v tvojom srdci (5Moj 6,6)
- Iba Jeruzalem som si vyvolil, aby tam prebývalo moje meno, a Dávida som si vyvolil, aby bol nad mojím izraelským ľudom 2.Kron 6,6)
- Jedáva sa nechutná vec bez soli? A má chuť odvar slezu? (Job 6,6) (Joba som si nemohla odpustiť:)
- Lenivec, choď k mravcovi, pozoruj jeho cesty, aby si zmúdrel (Prísl.6,6) (Yes,yes)
- Tvoje zuby sú ako stádo oviec, ktoré vystupujú z kúpeľa. Každá z nich má po dvoje mláďat, jalovej medzi nimi niet. (No hádaj)
- Vo všetkých vašich sídlach mestá budú porúcané a výšiny spustnú, takže vaše oltáre budú spustošené a vaše modly budú rozbité a zaniknú; vaše kadidlové oltáre budú pobúrané a zotreté bude to, čo ste si spravili. (Ezech.6,6)
- Lebo lásku chcem, a nie obete, poznanie Boha viac ako zápaly (Ozeáš 6,6)
- Ale keď sa ty modlíš, vojdi do svojej komôrky, zamkni dvere a modli sa k svojmu Otcovi, ktorý je v skrytosti, a tvoj Otec, ktorý vidí v skrytosti, odplatí tebe.(Mt 6,6)
- vediac, že náš starý človek spolu s Ním bol ukrižovaný, aby bolo zničené hriešne telo a my sme neboli viac otrokmi hriechu. (Rim 6,6)
- Ale brat sa súdi s bratom, a to pred neveriacimi!? (1Kor. 6,6)
- Komu sa dostáva vyučovania v slove, nech zo všetkého, čo má, udeľuje tomu, kto ho vyučuje. (Gal 6,6)
- Neslúžte len naoko ako tí, čo sa ľuďom chcú páčiť, ale ako služobníci Kristovi, ktorí z duše plnia vôľu Božiu. (Ef.6,6)
- A pobožnosť so spokojnosťou je skutočne veľkým ziskom. (1.Tim 6,6)

Preletela som celú Bibliu a toto všetko som tam na dnes našla.Teda nie úplne všetko,ale väčšinu.Enjoy...

1 Comments:

  • At 1:24 AM, Anonymous Anonymný said…

    Ahoj Kata, toto sa mi paci(samozrejme aj ostatne:),super napad,lebo v ten den tolko povercivych ludi, cirilo rozne bludy, hoci sama si myslim, ze co sa tyka satana a vselijakych duchovnych mocnosti, nie su to bludy. No je uzasne vediet, ze Jezis nad tym zvitazil a oni su UPLNE bezmocni voci nemu! :)
    milush,zapad ;)

     

Zverejnenie komentára

<< Home