Co kukaš?

streda, mája 24, 2006

Čo myslíš?

Aha pršííí.Ach jaj a dnes sme mali grilovať.Mali by sme sa sťažovať,nie?Veď sme ľudia.Tak sa sťažujeme nooooo. Aké to musí byť pre Boha počúvanie sťažností každý deň a niečo,čo urobil,či neurobil,na maličkosti,ako dážď a sneh a slnko a mesiac.A slnko je prihorúce a vietor je prisilný a mesiac vplýva na zlý spánok a dnes by nemuselo pršať...film Bruce všemohúci je skvelým príkladom toho, ako sa my,ako ľudia pozeráme na to, čo Boh robí. Aspoň pre mňa mal ten film význam. Prečo som taká a nie taká.Prečo sa mi nedarí a dakomu sa darí. Musí to ísť na nervy.Predstavujem si,že sa Boh ráno zobudí.(Dobre, ja viem že nespí) A povie si: "hmmm, dnes bude pršať." A začne pršať. A zrazu mu zazvoní telefón a po zdvihnutí sa ozve"Bože, ďakujem Ti za dážď", Ďalšíe hovory: "prečo zase leje? dnes malo byť predsa pekne" "Bože Ty ma nepočúvaš,keď sa modlím?" "To je skvelé, že dnes prší,lebo aspoň nemusím ísť na túru" "Hlúpy dážď znicí mi účes" "Hurá aspoň mi zakvitnú kvety"....a tak to ide celý deň.A okrem toho iné sťažnosti a prosby a dookola aaaaaaaa. Mňa by rozhodilo.
Mali by sme padnúť na kolená a prosiť o odpustenie.

2 Comments:

  • At 6:49 AM, Anonymous Anonymný said…

    Katka velmi silny clanok. Dakujem Ti velmi za neho. Otvorila si aj mne oci a dala novy pohlad na vec aj ked som ho vedel aje je dobre si to neustale pripomynat. DAKUJEM Bohu aj Tebe. Nech Ta Boh pozehna velmi v Tvojom zivote. :-)

     
  • At 12:47 PM, Blogger Reny said…

    no nad niecim takym som nedavno uvazovala ;) super, ze si mi to zase pripomenula :)

     

Zverejnenie komentára

<< Home