Co kukaš?

pondelok, mája 08, 2006

Irsko 5


Toto je asi posledny zapis z irska. Uz sa mi tu ani nechce pisat,lebo niektore veci sa nedaju napisat pismenkami a snad ani povedat slovami,treba ich prezit,vidiet,ochutnat,ovonat...pouzit vsetky zmysly a tesit sa z toho,ze nam ich Boh stvoril.
Vcerajsi vylet na Head of Bray sa nekonal.Ani neviem preco.Milka odisla na dovolenku a ja som ostala u Antiovcov-ta rodinka.George a Taty ma vzali na vylet,ale nie na kopec.Isli sme k moru,na malicku plaz,kde boli labute.Nona nam nabalila kopec chleba na krmenie labuti a George ho vsetok naraz vyhadzal,takze sme sa tym krmenim ani velmi nezabavili.potom sme pobehali po skalach,po hradzi,po kamenistej plazi a...zavliekli ma do centra s hrami na biliard a potom nejake auticka a podobny hazard:) Pisala som Janke sms,ze nech ma pride zachranit:) Ale cas s tymi 2 chalanmi bol fajn. Maju 14 a 16 a stale sa pretekali,napr.kto dohodi dalej kamen do mora,kto bude vyssi,kto trafi flasu s kamenmi...a podobne veci.Chalani by mohli prist na Kecy,ale skoda,ze Irsko je tak daleko,bolo by to fajn.Ich otazky boli aj o tom,ci verim v Boha a nabozenstvo,ale nic dalej sa nepytali.Ale co som z celeho toho dna ocenila bolo to,ze som bola ako clen ich rodiny,aj ked sa k nam pridali ich oco a mama a potom aj Janka,vsetci sme mali zabavu.Nakoniec sme si s Georgom nadavali po Slovensko-Anglicky-Nemecky-Gruzinsky.Ale nie az take velmi neslusne slovicka:)A este jedna vec bola super-ze su to GENTLEMANI!!!! aj napriek ich nizkemu veku.A este aj ine veci,ale tie su osobne.
Momentalne sme v Dubline a cakame na bus na letisko a janka do Bray.

1 Comments:

Zverejnenie komentára

<< Home