Co kukaš?

štvrtok, apríla 27, 2006

Hlad

Je to milé,že už nemusím vstávať potme.Že slnko vstane skôr ako ja a už nepotrebujem umelé svetlo na to,aby som vôbec zbadala,že už je tu nový deň.
Dnes ráno som sa rozhodla,že kedže v práci bude pokoj,lebo nikto nebude v kancelárii len ja,tak si urobím stíško. Mám teraz jednu knihu,potiahnutú z Kecy krabice.Volá sa"devotion. A raw-truth journal on following Jesus" Každý deň je o nejakej téme, napríklad: Aliens, authority, boldness, fear, daring, doubt....a dnes to bolo hunger,teda hlad. Hlad po pravde je dychtivý, je to túžba...práve taká silná,ako byť hladným po jedle.Učeník je viac ,ako študent alebo učeň.Nie je spokojný s tým, že vie viac. Učeník chce vedieť všetko, zažiť všetko. Keď stratíte svoj apetít pre pravdu, keď stratíte svoj hlad po Bohu, vtedy sa stanete pohodlným a lenivým. Hlad je vlastnosť, ktorá je centrom učeníkovho bytia.
Cez toto som si uvedomila, že nemám žiaden hlad.Hlad po pravde,Bohu...snáď maximálne tak po jedle.Už ani neviem,aký je to pocit chcieť vedieť nielen viac,ale chcieť vedieť všetko. Hlad je preč...

Včera na mládeži bola téma"Hľadajte najprv kráľovstvo Božie"Čo je to? Pamätám si ,že Kráľovstvo Božie je vláda.Keď nám vládne strach,nevládne nám Boh. Spomenula som si na to:"Kto sa bojí,nie je dokonalý v láske"