Co kukaš?

utorok, apríla 04, 2006

Pohľad

Niekedy je dobre stráviť deň s človekom, s ktorým sa nevidíte každý deň.Lebo môžeme zistiť, že tým, že sme sa uzavreli do svojho okruhu priateľov, prišli sme o niečo, čo nám môžu dať tí ostatní. Učíme sa na vlastných chybách,no čo už.
Ja som bola stále uzavretá v nejakom tíme.Najprv to bola mladšia mládež, potom detská besiedka, kecy tím...a ani som si to veľmi neuvedomovala,aj keď pár napomenutí som obsiahla.Ale čo je ma po nejakých napomenutiach tých, čo nechápu.Dokonca ma to hnevalo, že čo sa do mňa starajú. No ale vďaka Bohu sa veci a postoje nejak menia a nebyť stále v jednom kruhu ľudí prináša také skvelé nové veci a ľudí.To je ako s čokoládou.Ochutnám nejakú dobrú a potom ju chcem stále (kým sa neprejem)
Včera som strávila niekoľko hodín s Majkou a bolo to dobré.Niekedy mám pocit, že keď sa s niekým rozprávam, tak prijímam informácie ako špongia vodu.Učím sa od ľudí, čo vedia iné veci ako ja. Večer sme boli plávať. Konečne nejaký pohyb po zimnom spánku.Ešte stále cítim na rukách "vôňu" vody. Potom som sa vliekla domov s polozavretými očami, ale oveľa lepšia je únava z pohybu,ako z nudy.

3 Comments:

  • At 12:35 AM, Anonymous Anonymný said…

    ahoj Katka, hej mas uplnu pravdu, ja som sa tiez niekedy nasla v okruhu ludi - stale tych istych

     
  • At 12:41 AM, Anonymous Anonymný said…

    Kati, a kto je ta Renka, ona je z Nitry?

     
  • At 4:23 AM, Blogger sopliatko said…

    nie,ona je z Michaloviec,ale je z VBH:)

     

Zverejnenie komentára

<< Home