Co kukaš?

pondelok, apríla 03, 2006

Again

No už to píšem druhý krát.Najprv sa mi nechcelo,tak som prešla na inú stránku,ale vďaka Reny za inšpiráciu:-)
Nechce sa mi stále každý pondelok začínať nový týždeň. Akoby od začiatku a stále dookola.It makes me crazy. Ale kedysi dávno jeden múdry ujo povedal "nikdy nevstúpiš dvakrát do tej istej rieky", takže to nie je stále dookola,aj keď...ale keď sa pozriem do kalendára, o chvíľku Veľká noc a to je niekoľko dní "voľna". Veľká Noc mi nie je veľmi sympatický sviatok.Asi trauma z detstva z toho "úžasného nápadu" s olievaním a ešte ich musíš za to aj odmeniť.

Kecy klub bol.Hej bol a fajný bol.Sex je predsa zaujímavá téma.Niekedy mi bolo smiešno,ako všetci stíchli. Ale celková atmosféra bola pohoda.Pár hier, inzeráty, scénky (super Jany a Anky), hudba-klavír, video. No ani neviem čo viac povedať. Potom boli palacinky,ktoré sme natierali veľkou rýchlosťou, lebo sa strácali ešte skôr,ako vyšli z dverí kuchyne.Šľahačková vojna bola len mierna, Ivka sa nedala premôcť a zbaviť vytúženej pochúťky. Ani neviem,kde potom skončila,nemyslím Ivka,ale tá šľahačka.

Nedeľa-kostol-zima-odvoz na dedinu.Potom obed a pred obedom som pozerala film"Tú starú treba zabiť" bolo to dobré.Po obede som sa hrala s Barborkou,ona by už chodiť chcela,ale nevie.Zato poskákať po mne sa jej páčilo a tie malé lepkavé rúčky dávať na tvár a rozviazovať si šnúrky na topánkach a iné výtržnosti ako sťahovanie obrusu.
Ale hrať sa s jedným bábom je OK,ale čo ak je ich 8? To už skôr ako škôlka. Esteže nás bolo 5 a jeden ocko.Hej strážili sme malé deti, kým ich rodičia mali rodinné stretnutie.Kocky, medvedík, čaj, papiere, farbičky, oslintaná chrumka...človek pri tom až vyhladne:-) V takých dňoch si ešte viac vážim svoju slobodu.

1 Comments:

  • At 10:27 PM, Blogger Reny said…

    ja som ta inspirovala? k comu? snad k samotnemu pisaniu? inak, vies o tom, ze aj ty inspirujes mna? :)

     

Zverejnenie komentára

<< Home