Co kukaš?

štvrtok, marca 30, 2006

New day

Nevstávam, nikam nejdem, poviem otcovi,že končím,už nieee.Hej a tak tieto myšlienky ustúpili pocitu zodpovednosti a pekne sa vstávalo. Teda pekne ako pekne,ešteže môže byť víkend a vzhliadanie k týmto dňom pokoja pomáha prežiť tie iné. Začínam sa zamýšľať nad slovníkom,ktorý tu používam, že vzhliadanie:-) haha.Pekné,také biblické.Asi som fakt kresťan.Ale ale,aké pochybovanie.Človek sa v tom kolotoči nestíha ani zamyslieť a keď to zrazu urobí,lebo má voľný čas,nevie sa nájsť.Kde som?Kde je Boh v tom mojom živote? Haló ľudia, všimol si niekto, že pri tom rýchlom behu sa niektorí postrácali?Či je to už úplne jedno, ideme ďalej, aby sme to stihli.Hej, v Biblii je napísané, že "dobrý beh som dokonal..."len to asi nie je taký doslova "beh" Mám predstavu: starenka v bielych starých šatách, vrásky,ale láska v očiach,suché mäkké ruky,neponáhľa sa.Všade,kam chodí,dotýka sa ľudí a oni jej radi stisnú ruku. Dokonca aj ťažkí frajeri v hlbokej puberte sa tešia na jej úsmev. Nikam sa neponáhľa,nepotrebuje kráčať s módou. Ale keď za ňou príde niekto porozprávať sa, ochotne odloží prácu,len si sadne a počúva.Veď práca neutečie,ale ten,čo sa s ňou prišiel poradiť, by sa mohol stratiť.Dokáže celé hodiny načúvať trápeniam,aj radostiam.Ukladá si to v srdci a po večeroch sa modlí,na nikoho nezabudne. Rozdáva lásku a pokoj,ktorý sa pri nej dá nájsť, je nad ľudské chápanie.
Myslím,že predstavy už nestačia.

1 Comments:

  • At 11:29 PM, Blogger Reny said…

    vies na co som prisla? ze presne to iste som aj ja prezila... ved aj blog som k tomu napisala... kde sa stratila laska? kde ju mozno najst?

     

Zverejnenie komentára

<< Home