Co kukaš?

pondelok, marca 27, 2006

Časový posun

Halooo,prečo mi nikto nepripomenul ,že sa presúva čas? Ja si tak pokojne pozerám film "Jersey Girl" alebo preklad skoro doslovný" Otec na plný úväzok" a plánujem ísť na piatu na večierok a až po čase som sa pozrela na čas na počítači a tam bolo nie 15:45 ale 16:45. Panika.Beh po schodoch dole. V kuchyni Katka na mňa pozerá. Hľadám mamu, že vraj je na záhrade. Bežím tam s kefkou v ústach,lebo si musím umyť zuby,mama tam nie je,blato mám až na hlave, za mnou taký dupot. Ufff a to pes.Tak utekám naspäť do domu a Katka sa ma pýta,či si dám hranolky.Hhej,nie,hej...myslím si, že má zo mňa zábavu.Mama s otcom sa vrátili zo záhrady, že vraj za mnou kričali,aj psa poslali,ale ja som ich vôbec nepočula.To mi je záhada.Síce sa mi zdalo divné, že pes je sám na záhrade...tak nakoniec som jedla aj hranolky,aj som prišla na faru. A kedže neznášam meškať niekde,kde pri otvorení dverí sa na mňa pozrie kopec očí,tak som si radšej celú tému vypočula za dverami.Dobre sa mi sedelo na zemi a mohla som sa zasmiať,kedykoľvek som chcela,poprechádzať sa,ísť na pôjd, rozprávať sa s Majkou, spať,telefonovať...niečo,čo sa v plnej miestnosti ľudí nedá:-)
Poučenia: nezabudnúť každému členovi rodiny,aj chorému pripomenúť časový posun, nedôverovať hodinkám, meškanie má svoje výhody...
A zase pondelok