Co kukaš?

utorok, marca 14, 2006

Kniha

Čítam knihu "Úchvatná" Je to o srdci ženy. Najprv bola na Slovensku kniha "Divoký v srdci " To bolo o mužoch a teraz konečne preložili aj túto druhú. Kniha hovorí o hlbokých veciach,ktoré sa skrývajú v srdciach žien.Ktoré si ani neuvedomujú a ktoré si často nesú z detstva. Zranenia, ktoré po odhalení ukážu skutočnú krásu ženy.
Táto kniha nie je len pre ženy,ale aj pre mužov. Jedným z dôvodov prečo by si ju mali prečítať je to, že sa často sťažujú, že nechápu ženy. Ale keby chceli aspoň trochu pochopiť, tak by sa o to snažili a toto je príležitosť. Aj keď čítanie niekedy bolí.(To bolo ironické,pardón)
A druhý dôvod na prečítanie je to, že kniha skvelým spôsobom poukazuje na úžasnú Božiu lásku. A to takým spôsobom,ako som nikdy nepočula.Naozaj,uvedomila som si,ako k nám Boh hovorí,ako nám prejavuje svoju lásku.Lebo len On sám vie,čo sa mi páči, z čoho sa teším,keď to vidím...Vie to preto,lebo najlepšie pozná moje srdce. Vie,že keď zafúka teplý voňavý vietor,tak sa poteším,alebo keď ideme cez slnečnicové pole.Teplý piesok, biele vločky, pohľad z hory, dážď, pekná vôňa, mäkké šteniatko...čo ja viem, veci,o ktorých vie len Boh,že tešia srdce. A také veci sú prejavom Jeho lásky. Teraz,keď to viem,viac sa môžem tešiť z týchto malých skvelých darčekov. A Jeho prejavy sú tak pre chlapcov,ako aj pre dievčatá. Toto je taká malá reklama na knihu:)