Co kukaš?

pondelok, marca 13, 2006

Others first


Hej,tak by to malo byť? Blbosť. Kto by dával dakoho pred seba.Veď od maličkého veku som predsa ja centrom slnečnej sústavy. A ešte k tomu, keď niekoho uprednostním, tak mi druhí povedia,že som hlúpa. Kto sa netlačí dopredu, ten nikdy nič nedokáže a svet ho pohltí, utopí sa, stratí sa a nikto si to nevšimne.
Ach tento svet nie je pre ľudí, ktorí sa nechajú vytlačiť z popredia. Ale zaujímavé je, že svojím pokojom a pomocou druhým často provokujú iných. A ľudia si k nim prídu po radu.
Na víkendovke odznelo veľa zaujímavých myšlienok.Napríklad,že keď dávam druhým prednosť, nekráčam aj cez mŕtvoly,tak zanechávam za sebou vďačných ľudí.Ale keď kráčam násilne,tak potom ,keď všetko padne,tak mi nemá kto pomôcť. Lebo za mnou ostávajú mŕtvoly.
No okrem rozmýšľanie sme robili aj iné aktivity.
Páčilo sa mi sánkovanie sa,lebo sme robili hada.Aj keď sme nikdy všetci nezišli dole.Najhoršie bolo vidieť, že ooo už je zle,keď človek vpredu vybočil.Tí, čo nestihli, stali sa obeťami saní idúcich za nimi.Večer si spočítali modriny.Našťastie sa nič nestalo.
Tiež sme na svahu stretli ľudí v tradičných odevoch a na drevených lyžiach.S Rinou sme sa zamýšľali nad tým, či sa to oni tak stále neobliekajú a naše vetrovky sa im zdajú čudné:)
Keď sme sa zviezli dole sankárskou dráhou, vrhli sme sa na koláče a zmočili sme kreslá a stoličky v cukrárni,kedže ani naše nohavice neboli suché.
Večer nám o tom,ako žije, porozpával Vladko.Hovoril o tom, čo ponúka Slavkov a aký je život v komunite. Ponúkal našim kecákom aj takú možnosť, keby sa náhodou nedostali na výšku. Neviem, či ich to zaujalo.Lebo väčšinou vyzerali,akoby spali. Po téme sa Marcel pokúšal o radošincov, či o čo,ale sme sa presunuli pozerať film"Samotáři". Opis filmu? Vyberte si jednu postavu,ktorej charakter je ako vy.Lámala som si hlavu,ktorému charakteru sa blížim. Jeden je fajčiar marišky,totálne vymletý, že si napamätá ani to,že má dievča,ktoré odišlo na návštevu k tete. Ďalší je šibnutý lekár,ženatý, čo prenasleduje ženu,do ktorej je zaľúbený. Ďalší drogový díler,všetko kameruje, pravdepodobne bez citov,strieda ženy,lebo je to normálne. Ďalšou bola cudzinka,čo prišla do CZ,lebo tam pristáva vraj UFO,ale v skutočnosti hľadala svojho otca. Potom chalan, čo robí v rádiu,maľuje si oči jak indián a púšťa v rádiu samé bludy a vylieva si dušu.A potom dievča, ktoré neviem zaradiť. Musela by som si ten film pozrieť zas,aby som úplne pochopila what is going on.
Takže...v nedeľu ráno nám niečo porozprával Marcel,potom sme si urobili koláž na tému"Aký som a aký by som chcel byť vo vzťahu k iným", potom nám Rina rozdala úlohy na ďalší týždeň a pobalili sme sa...dovidenia Slavkov.