Co kukaš?

utorok, apríla 11, 2006

Čítať?

Včera som si čítala svedectvo Josha,jedného Američana,ktorý tu bol v lete.jeho svedectvo bolo super,toto je len jedna vec z neho.Niečo, čo mi trochu objasnilo jeden z dôvodov,prečo čítať Bibliu:-) Ale samozrejme,že to nie je hlavný dôvod,ale myšlienka sa mi páčila.Nechávam to pôvodné,ale aj po SK.
Josh:
I suppose I should read the entire Bible. I didn't want to ever get into a conversation with anyone of another religion and have them ask me if I've read the whole book that I believe in so strongly. I would have had to hang my head and say "No I haven't, but let me tell you about the things I have read." So my friend Tony and I decided to read the entire thing over the course of about 9 months at 5 chapters a day.
(Myslel som si,že by som mal čítať celú Bibliu. Nechcel som sa dostať do situácie, keď sa budem rozprávať s niekým iného náboženstva a on sa ma opýta, či som čítal celú knihu, ktorej tak silno verím. Zvesil by som hlavu a povedal" Nie nečítal, ale chcem ti povedať niečo o veciach,ktoré som čítal" Tak som sa s priateľom Tonym rozhodli prečítať celú Bibliu za 9 mesiacov po 5 kapitolách denne.)
Ďalej opisuje to,ako mu to čítanie otváralo oči a podobne...v každom prípade zaujímavá myšlienka.

1 Comments:

  • At 12:29 PM, Blogger Reny said…

    ja som to uz skusala, ale :( akosi mi to nejde.. myslis, ze tebe to pojde?

     

Zverejnenie komentára

<< Home