Co kukaš?

pondelok, apríla 24, 2006

Víkend

Víkendy sú super čas,kedy sa môže stať toľko vecí a dojmov, že to človek nestíha ani spracovávať.Napríklad tento víkend bol presne taký.Začal sa už v piatok tým nakupovaním v Košiciach.Urobiť si len tak výlet niekam bez toho,aby som sa musela pýtať rodičov,je naozaj dobrý pocit. Niekedy by som sa bála.Keď som bola malá,nikdy by som sa niekam len tak nevybrala,lebo okrem toho,že som sa ľahko mohla stratiť,ani by som nemala odvahu niekoho na ulici osloviť.
V sobotu ráno ma oco zobudil oveľa skôr,ako bola dohoda a do 10 minút som bola vychystaná a išli sme na dedinu.V podstate som ani nemala čo robiť,tak som vozila Barborku po dedine.Zo začiatku sedela a len jej tak padala hlavička,ale nechcela si ľahnúť.Bolo to smiešne,ako zaspávala v sede.Nakoniec sa mi podarilo ju uspať a urobila som si výlet na cintorín,kde bolo ticho a teplo.Potom sme sa vrátili domov.Ale po uprataní som nemala žiadnu prácu a tak som zase vzala malú na výlet do záhrady.
Poobede sme sa rozprávali,hojdali...a potom sme zase išli s malou na prechádzku.Novou trasou a chvíľu som mala pocit,že som zablúdila. Keď sa malá zobudila,vrátili sme sa domov...no a potom som už cestovala do mesta na Kecy špeciál.
Celý čas som sa rozhodovala,či budem spať doma,alebo u Milušky,alebo pôjdem do bytu k babke(ktorá by sa to nikdy nedozvedela,lebo ostala na dedine) No tak som si prišla domov vziať veci a vybrali sme sa k Miluške.Chlapci sa museli chudáčikovia vysťahovať do obývačky:-)
Podobným dňom ako sobota,bola aj nedeľa.Teda keď nezapočítam kostol a ten náš spev.Ale myslím ,že čas doma bol podobný.Strašne smiešna vec bola,keď sa Hary a Laura šalili.A potom hrali naháňačky,že Laura naháňala Harina.No a ešte jedna vec bola super.Keď som vzala malú na hojdačku a sme sa hojdali a ona od radosti vykrikovala.Také malé bábätko keď sa teší,to je veľmi funny.
Neskôr sme sa stretli u Erika a pozerali sme hip-hopový film "Honey" a potom ma všetci (Erik,Rina,Smolik) odprevadili až na tím.Tím bol dosť dlho,až do zotmenia.Sedeli sme na detskom ihrisku a rozprávali sa o mládeži,nás,živote.Niekedy mám pocit,že už je dosť rozprávania,ale čo iné sa dá robiť? Bolo by zaujímavé napísať tu,čo každý povedal a čo potrebujeme.Ale to sú interné veci. Ale myslím si,že všetci hľadáme dosť podobné veci.Hľadáme plný život s Bohom,úplnú odovzdanosť.Ja osobne hľadám trvalé na predovanie,chuť robiť správne veci,poslúchať Boha,mať bázeň a hlavne hľadať najprv kráľovstvo...a nie moje veci a záujmy. A tak podobne asi všetci...
Po tíme sme išli s Marekom po jeho veci,ktoré si nechal u mňa. Inak celý víkend v byte spalo 9 ľudí:) Táto myšienka sa mi páči,že toľko ľudí.Asi potrebujem viac nafukovacích postelí:-)
No tak idem pracovať...

1 Comments:

Zverejnenie komentára

<< Home