Co kukaš?

štvrtok, apríla 13, 2006

Ta co teraz?


Teraz je "Zelený štvrtok", neviem prečo zelený,keď je taký blatistý a ponurý. Ráno som nešla do práce,lebo mám dovolenku. Chcela som spať dlhšie,ale moje telo je už nabehnuté na nejaký ten systém a tak vstávanie nebolo až taký problém.
No a tá skupinka bola fajn.Taká rozlúčková,ale neviem, asi sa nedá len tak povedať"domodlili sme sa" Lebo to by znamenalo,aspoň podľa mňa, že koniec a ďalej sa nepokračuje.Čo v modlitbe proste nemôže len tak byť. Modlitba je dlhotrvajúci boj, nemôže sa len tak vzdať.Ja sa neviem teraz modliť.Idem mať stíško a zrazu neviem,čo mám povedať, čo mám čítať.Všetko sa mi zdá nedôležité, nemám energiu,nič...tak neviem,čo ďalej...
Po skupinke som išla s Marekom na dajaký úrad a potom ja do Tesca a on domov.Vonku pršalo,ale nebol to ten milý letný dážď, čo poteší,ale taký jesenno jarný,čo nachladí.Ľudia vyťahujú dáždniky a myslia na chrípku.
Potom som navštívila MPK,bolo dobre.Najprv kopec ľudí a potom ostala Rina a Roman.Tak som ich pootravovala a ostala som s nimi dlhšie,ako bol akýkoľvek môj pôvodný plán.Ale neľutujem, šak dom neušiel a bola zábava pri pozeraní klipov jedného speváka:-) a videí z kecov, co sme dakedy natáčali.To sme ešte boli nadšencami. Potom sme prestali byť. No a taká bola moja dovolenka-free. Potom som išla na dedinu a tu sa celý deň pokúšala čakať na Mareka-brata,kým príde aj s kreditkou,aby sme zaplatili letenku.Nakoniec mu napísalo dajakú chybu hňupstvo.Nemám na to slov.Idem spať,lebo ...

1 Comments:

  • At 1:46 PM, Blogger Reny said…

    moja, poznam ten zufaly stav, ked nic... absolutne nic nepomaha dostat sa blizsie k Bohu, k modlitbe ... je to tazke, ale Boh to vidi a ON SI TA NEPUSTI!!! ON urcite NIE! modlim sa za Teba :) preto, ze si a preto, ze si to ma zmysel!

     

Zverejnenie komentára

<< Home