Co kukaš?

nedeľa, apríla 23, 2006

Týždeň

Tento týždeň bol plný udalostí a vecí, čo sa diali.Tak napríklad v pondelok-Veľkonočný(najhorší deň roka) sme boli v Raji. Túra od Tomášovského výhľadu, Letanovský mlyn až na Kláštorisko bola celkom fajn. A najlepšie bolo zakončenie na kolotočoch doma.Ďalšie dva dni svalovka,ale čo sa dá čakať po zime,kedy sa človek ledva pohne a maximálne zrýchli len vtedy, keď nestíha na autobus.
V utorok som mala dovolenku a tak sme sa vydali do NAY pozerať foťáky.Potom kino-Pýcha a predsudok.Veľmi zaujímavý film o love jednej rodiny ženíchov pre svojich 5 dcér.Moje nervy.Niekedy som sa za nich až hanbila.
Čo bolo v stredu? Aha Žilina a večer mládež o pohľade starších v zbore na mládež a o tom,ako to bolo dakedy.ACčkári, čo prišli na návštevu a 1 CBčkárka z toho asi veľa nemali.
Vo štvrtok "skupinka" s Rinou.A tak som sa tešila z toho, že mám fotky z výletu napálené na CDčku, že až mi to CDčko zamrazilo 3 PC. Tak sme napálili radšej nové.
A piatok bol najfunny deň,lebo v práci veľa práce a potom nejaká tá oslava a potom hurá na záťah do KE.Niečo ako nákupy:-)A aj sme nakúpili hihi a skončili sme kde? Áno MC Donald:-)Z tohto výletu sa budem ešte dlllho smiať.NAučila som sa,teda všetky sme sa naučili,že o plavky sa treba pýtať radšej predavačky,ako predavača, že autobus Optima je zrušený,aj keď to tam nie je napísané a iné veľmi poučné veci...
Po príchode domov som dlllho chystala byt na veľkú návštevu a potom už bola sobota ráno,poobede a večer skvelý Kecy špecial.Anka mala fajn tému,no a potom nás Rado vzal na exkurziu do MPK,potulovali sme sa po meste a stretli CBčkárov, čo mali namierené do Hypertesca-kultúrneho centra mesta:-)Po dlhom prehováraní sa mi podarilo to,aby sme hrali bránky a domčeky a robili hluk...Nakoniec som išla spať ku Miluške,lebo doma nebolo miesto.Vďaka Miluška:-)
No a dnes sme sa pokúšali spievať v kostole,ale mala som problém nerozosmiať sa...Podrobnosti nebudem vysvetľovať,lebo mamka ma volá jesť puding...