Co kukaš?

nedeľa, mája 07, 2006

Irsko 4

Dnes je predposledny den,ked som tu.Nahodne som sa dostala k pocitacu,lebo George mi zmazal nejake fotky z fotaku a tak mi ich musel jeho brat posielat na mail.Teraz som u nich,lebo Milka odisla na dovolenku k moru a janka pracuje.Tak ma tu milka nechala,je to fun byt u rodiny z krajiny gruzinsko.Ich oco sa po 2 tyzdnoch vratil domov,bol v nemecku s boxermi,lebo on je boxer.Rozpravaju sa tu ich recou hm.
kedze som nepisala viac sni,tak len v skratke.Predvcerom som isla do dublinu s milkou a jej kamoskou a...stratila som sa tam.Dievcata si isli hladat dovolenku po cestovkach a mne sa s nimi nechcelo,tak som sa tulala a tulala,az som zistila,ze som mimo centra mesta.Ale tvrdohlavo som si isla hladat cestu sama...Potom som sa opytala jednej tety a ta ma obdarila lutostivym pohladom.Ok po 2 hodinach som sa dostala na milovanu hladanu ulicu v strede dublinu,kde ma milka potom po dalsich asi 2 hodinkach vyzdvihla.No bolo to zaujimave. vecer sme dosli mrtve domov a dzanke sa uz nastastie nikam nechcelo.
No dalsi den bol super,napriklad take pocasie:slnko,dazd,slnko,dazd...lejak,slnko.Vybrala som sa na Powerscourt.Clovek by neveril ake je to skvele ist po dialnici a ake je tazke prejst cez kruhovy objazd cez cestu,ked tam stale chodia auta.Keby ma videla mama,ako si tak idem po dialnici.Cesta na powerscourt bola dlllha,ale nakoniec uspesna.Je to krasny zamok,obkluceny zahradami.Janka ma prepasovala do zahrad a tak som sa tam potulovala,az kym neskoncila v praci.Aj s Danom sme prehodili par slov. Potom sme sa zviezli domov autom.No a vecer smeisli na Howth-majak,pos;edna stanica vlaciku Dart.Ja,milka,janka a nona.tam sme vystrajali,fotili sa a isli na pivo.No a kedze som predtym nejedla,detaily vynecham,ale bola zabava.Cestou spat v darte nam strasne trebalo na WC,utrpenie sa skoncilo pri vystupeni v Bray ,ked sme este utekali k None.Chalani mali fun,ked nas videli...
Tooolko sme sa nasmiali.Aj posledny bus sme stihli,aj vecer sa najest mix jedal,aj spat.
A dnes mam ist na Head of Bray-kopec nad Brayom,ale zatial som u tych Gruzincov a koncim,lebo George do mna hadze dajake biele veci