Co kukaš?

štvrtok, júna 01, 2006

Deň detí

Všetko najlepšie Barborka k Tvojmu prvému DD.
Neviem či ešte stále sa robia také školské akcie a hry pre decká,alebo to toho roku budú využívať politici na svoje kampane. Neznášam ten hlúpy predvolebný čas. Úprimne povedané politika a všetko okolo toho ma nezaujíma. Ani voľby, ani sľuby, ani koncerty v strede mesta, či balóny zadarmo. A ani rozprávanie sa o stranách a ich blablabla. A nikomu sa nepodarí vzbudiť vo mne nejaké výčitky svedomia, že ako kresťan by mi malo na tom záležať a mala by som voliť nejakú stranu, čo má napísané v programe nejaké hodnoty. Podľa mňa sú iné a dôležitejšie veci, na ktorých by malo záležať a ktoré by sme si mali pripomínať. A priam si ich tlačiť do hlavy. Maličké rozhodnutia na každý deň a nielen raz do dňa,ale každú chvíľu. Kľučkovať medzi pokušeniami, odrážať údery, utekať, či postaviť sa tvárou v tvár útoku. Som vďačná, že s niekoľkými ľuďmi sa dá aj v tomto období rozprávať bez toho, aby sa do toho priplietla politika. Sú to podobné "zaostalé" druhy ako ja ,ktoré sa nedajú rozhádzať tým, čo zaujíma väčšinu ľudstva, ale dokážu prekecať hodiny a hodiny o "nepodstatnostiach". Je tu super netrápiť sa národnými, či dokonca svetovými problémami. Hej inak, zdá sa mi, že keď dávajú otázku nejakej Miss World, väčšinou chce bojovať za svetový mier.
Všeeeeeeeeeeeeetkooooooooo naaaaaaaaaaaaaaaaaaaj miléééééé detičkyyyyyyyyyy.