Co kukaš?

piatok, júna 09, 2006

NHBN

Sú dni,keď sa mi chce nadávať na všetko okolo.Na svet,na život,na ľudí,na seba,na veci,ktoré za to nemôžu. Kto za to môže? Nikto!
Dnes je ten deň.Deň "D", nie, nie je to deň "D", ale NHBN. Znamená to "Nedráždi hada bosou nohou" Mám svojím spôsobom aj rada takéto dni,lebo dokážem so 99% úprimnosťou povedať ľuďom, čo si o nich myslím a poslať ich do ....V iné dni sa tie % pohybujú rôzne,ale majú oveľa nižšiu hodnotu. A biednu vypovedaciu schopnosť. A vôbec ĽUDIA NEZNÁŠAJÚ ÚPRIMNOSŤ. Aj keď so sladkým úsmevom tvrdia" Povedz mi priamo, čo ti na mne vadí" he šak aj ja to tvrdím a tiež nahodím ten úsmev nejakého čísla. A potom vo vnútri vrčím ako zúrivý pes,keď si dakto dovolí narušiť moju bublinu.YOU ARE IN MY BUBBLE. Óoo ako moji "kamošši internisti" milovali (I love it), keď som povedala túto vetu. Ale muselo to byť povedané tzv. špeciálnym prízvukom. Tiež som ju rada používala,ale ooo ako nechápali, ze to nie je žiadna srandovná slovenskoprízvukovoamerická vetička.Ale krutá bublinová pravda s podtitulom VYPADNI!! Vypadni z mojej osobnej zóny,neopováž sa ani náhodou zasiahnuť do vecí,ktoré sú tak hlboko, že potrebuješ lampáš na osvetlenie!!!! Vypadni so svojimi nevhodnými otázkami a objatiami! Vypadni s poučeniami o tom ,že "život je iný,ako si to ty ideálne predstavuješ"! Vypadni s bezcitnou múdrosťou! Vypadni s otázkami o šťastí! Vypadni so svojimi problémami aj radosťami! Už bolo dosť slova"vypadni". Nahradíme to "Choď do...nie nie dievčatá nenadávajú! A kresťania nemajú právo na žiadne túžby (You have no right) Mám v zošite popísanú celú stranu o tom, na čo nemám právo. A prečo nemám právo? Odpoveď tam nemám napísanú,ale asi to bude tým,že som kresťan. Kresťan nemôže nič chcieť...V ďalšom zošite(prečo mám toľko zošitov a zápisníkov) som našla vetu "Často,keď si kresťania musia pripustiť, že niečo chcú, majú hneď pocit, že sú sebeckí" No tak...ešteže sú tie dni NHBN,kedy si dovolím povedať, že dačo v tej BUBBLE je choré.