Co kukaš?

štvrtok, septembra 14, 2006

Nejaké poznámky

Prosím, nepýtajte sa ma už túto otázku: "Tešíš sa do Anglicka?" Ďakujem pekne. Priemerne denne sa ma to opýtajú traja a viac ľudí a nebaví ma odpovedať na to. Tak ešte raz ďakujem.Neviem, či sa teším.Niekedy áno, niekedy nie. Závisí to od toho, aký je práve deň a čo sa stane. Keď rozmýšľam o kecoch, o márii, jaji a iných dievčatách z kecov, o priateľoch a veciach, čo mám rada,vtedy nie.Keď rozmýšľam o práci a zmysle života, vtedy áno.Takže tak.

Včera ráno odišla Rina do Franc. Zdá sa mi, že veci sa tento rok tak menia, že ich vnímam ako z ďaleka a potom ich hodnotím neskôr a o to viac. Neuvedomujem si nič, kým sa to nestane.Nič dopredu a niekedy je to dobre. Myslenie dozadu je zaujímavý spôsob vnímania sveta.

Dnes ideme na výlet, som zvedavá, čo to celé bude a ako to prežijeme.Som rada, že ide aj Miluška,ktorá zvyčajne nechodieva na víkendovky.

Mala som na návšteve Evku a úplne super je to, že je to človek,ktorý nevyžaduje neustálu pozornosť,ale nájde si sama program,keď proste musím do práce a tak. Troška som ju povláčila po Prešove a dokonca aj AC KE sme navštívili. V KE bolo fajn. Zdá sa mi,akoby AC zmenili generáciu ľudí, čo tam chodí,alebo nejak sa zmenili,neviem presne ako.Téma bola o zmluve a mal ju ostrihaný Miro T.Obdivujem jeho rečnícke schopnosti,alebo nazvime to "dar"Povedal pár poznámok, čo keby som tu napísala,nemali by nijaký súvis možno s témou a možno ani navzájom medzi sebou, takže nenapíšem.

Tak teraz idem pracovať...