Co kukaš?

streda, októbra 04, 2006

Moje otazky

uvedomila som si vcera,ze denne si tu davam 2 otazky:1. Boze,kde som sa to ocitla?(to je asi otazka na Boha:) a 2.Co je toto za krajinu?
Tieto otazzky mi napadnu kazdu chvilu a odpovede niet.
Napriklad:
-ked sme prvy vecer isli mestom plnym ludi,same diskoteky,hudba,hluk krik,teplo...pytala som sa,kde som sa to ocitla.
-ked som prvy vecer pocuvala akym slovnikom tu ludia hovoria a bez ohladu na to,ci chcu nieco pochvalit,alebo povedat zle...pouzivaju tie iste vyrazy,az som bola zmatena,ako to myslia...pytala som sa,kde som sa to ocitla
- ked sa do bytu privalilo kopu cudzich ludi
- ked sme prevcerom prisli domov a Barzan zacal kecat a kecat a kecat a povedal,ze ked odisiel z domu mal 13 a vyzeral ako dievca a spal s chlapmi a a a ked povedal toto,tak som sa musela pytat zase,ze kdde som sa to ocitla
-ked nam povedali na jednom mieste,ze ked chceme pracu,musime si otvorit bankovy ucet a ked v kazdej banke povedali,ze nie a ked povedali tiez,ze si mame vybavit jedno cislo a tam,kde sa to vybavuje,povedali,ze nie...tak som sa musela pytat,co je toto za krajinu
- ked sme si dohodli stretko o byt a dany clovek to zrusil v case,ked sme my boli uz na mieste a na dalsi den nas neachal cakat asi hodinu,tak som sa zase pytala...co je toto za krajinu
- ked sme videli ten byt...zase som mala jednu otazku v hlave....
- ked som sa dozvedela,ze vacsina tychto irancov je tu nacierno,nemaju pasy a vodicaky a jazdia po meste aj ked piju a fajcia a dokonca,ze aj soferom v agenture jednej moze byt clovek bez vodicaku...no aka otazka mi asi napadla?

ach jaj,ale vidim,ze len vdaka Bohu sa nezacnem uz konecne hnevat na tento svet.naco by mi to bolo,ale uvedomujem si,ze asi by som zvycajne reagovala hnevom,no teraz skor inak,skor som smutna,ako nahnevana.
v byte,kde teraz byvame sa denne opakuju 2 vety: we have to be strong a take it easy.uz ked to niekto povie,je to smiesne.lebo asi nema zmysel nechavat energiu v obavach,ale zase to ma jednu vyhodu-tie obavy:clovek menej je a pije.ale nie.
sledujem tychto ludi,co ich denne vidim a niekedy sa nestacim cudovat.
Tak napriklad:
Delon-cita sa Dilon:asi ho nic nerozhadze.pracuje 4 dni v tyzdni v pekarni 12 hodinovky a potom pride domov,spi niekolko hodin a ide naspat to Lutonu,co je 2 hodiny cesty.lebo ta pekaren je v Lutone.On stale opakuje take it easy,niekedy ked to povie,mam chut do neho kopnut.ale podla mna,je to velmi dobry clovek
Iveta- je jeho priatelka.ona je dievca,s ktorym by som sa doma urcite nekamaratila.nema s nicim problem,prezila si toho tiez dost a pracuje tu a tak aj podporuje svoju rodinu ,mamu ma tu a mama jej pracuje v pekarni s delonom.ona sa o nas stara a strasne sa tesi,ze ma nejake dievcata kamosky,ktovie,ako dlho to a nami vydrzi
Barzan-tak toto je pripad.ja som si minule neuvedomila,ze on je opity a dokazala som ho hodinu pocuvat,aj vnimat,aj ked som si uvedomovala,ze on keca onicom.kcal a kecal o tom napriklad,ze sa nicoho neboji a ze ma rad kazdeho cloveka,potom o tom,ze musime byt silni a ze zeny a muzi su si rovni a niektore jeho priklady radsej vynecham,ale ja neviem,co mi bolo,ze som si voobec nevsimla,ze on je uz mimo.ale pravdou tiez je,ze som mala problem,nesmiat sa.podla mna sa boji a nema rad vsetkych ludi.lebo na druhy den povedal,ze nema rad cernochov.jeho zivot je taky,ze chodi do skoly a potom pozera telku a pije vodku s redbullom,alebo fajci vsetko mozne.ked sme sa ho pytali,ze ako bolo v skole,povedal,ze zle,lebo den predtym pil a ked som mu povedala,ze nema pit,ked chce,aby mu bolo dobre v skole.tak sa na mna pozrel,akoby som mu povedala,ze nema dychat.podla mna,nie je stastnym clovekom.
Ivana-tak ona je ok,v takej istej situacii ako ja,stale si hovorime,ze bude dobre uz zajtra...esteze mame tie zajtrajsky.ona tu chce ostat navzdy.to slovo by som urcite nepouzila v mojom pripade.
amir-o nom vela neviem,len ze tiez byva dakde blizko,vraj chodi za barzanom kazdy den a minule ked tu bol,tak mal cely cas sluchatka v usiach a dal si ich prec,az ked mu iveta povedala,ze je to neslusne.
dana-tak k nemu sme sa mali stahovat do lutonu,on je taky tichy a podla mna neskodny chalan.
tak to su asi tak vsetci ludia,co ich obcas vidim.myslim,ze moji rodicia by neboli nadseni,keby videli tu spolocnost,ale to len preto,ze tychto ludi nikdy nestretli. ja som sa ich tiez bala,hlavne niektorych ako amir a lukman,ale nespravili mi nic zle.
Dnes som si citala o pripravenosti a bola tam taka veta,ze nech Ta Boh prevedie cez vsetko,cez co ma,aj ked to bude boliet...