Co kukaš?

streda, októbra 04, 2006

zase som tu

dnes som tu uz druhy krat,lebo som si chcela oddychnut od tolkeho chodenia a hladania.a kedze je to kniznica,ocakavala by som tu ticho,ale...v tomto meste ticho nie je.este aj vecer ked zaspavam,pocujem hucat auta z ulice a to sme na 31.poschodi.pri mojom chodeni ulicami,som sa naucila novu vec:nepozeraj sa ludom do oci a hlavne nie takym,co su inej rasy.a dalsia vec je:kludne si daj mp3 prehravac,to je uz jedno,ci ohluchnes od hudby,alebo od aut.:) rozmyslala som,ci v tomto meste ziju aj anglicania,alebo len cernosi,indovia,kurdi,poliaci(ti su strasne otravni),slovaci, cinania a co ja viem kto este.hm kto vie.
citala som si spravy od riny a uvedomila som si,ze sme v uplne odlisnom prostredi.uplne uplne.a ked sa stretneme,budeme zmenene a kazda inak.neviem,ci by som s nou menila.asi ani teraz nie.mozno o 10 minut uz ano.a mozno by som prave teraz menila aj s ludmi,co prave chodia po meste presov,ci idu na nejaky tim.lebo ked si poviem v hlave anglicko-objavi sa mi tam hluk a mix ludi.a ked si poviem slovensko-tak zase pokoj a v podstate rovnaki ludia navonok.chcem zit v pokoji,ale niekedy je potrebne zazit aj nezname veci,aby sme pochopili neznamych ludi.nikdy v zivote by som sa na ulici neprihovorila ludom ako je delon a jeho kamosi,lebo by som si povedala,ze su to bud romovia alebo nejaki nebezpecni tulaci.neviem,ci sa im dokazem prihovorit,ked pridem domov.mozno sa budem aj tak bat,ale verim,ze to bude uz len strach a nie nejake odsudzovanie dopredu.
prve dni som chcela odist domov,alebo aspon do irska za jankou.nikdy v zivote som nebola prec bez nejakeho cloveka ,ktoreho som poznala.stacil by len jeden,niekto z mladeze,co ja viem.aj teraz by som niekoho brala,ale zacinam si uvedomovat,ze aj ked tu nikto nie je,nie som sama.samozrejme,je tu Boh,ale okrem neho su tu aj ini ludia.aj napriek tomu,ze nie su krestania,mozu byt poslani pre mna.na druhej strane som rada,ze mozem obcas hovorit s viktorom a snad uz aj so smolikom.niekedz aj kratky rozhovor s clovekom rovnakeho myslenia,velmi pomoze a nemusi byt o hlbokych veciach.
dakujem vsetkym za smsky a maily a modlitby a co ja viem co este. Teraz idem asi uz do bytu,snad niekto bude doma,asi Barzan ale verim,ze nebude mimo este.dnes dievcata budu dlhsie prec,takze uvidim,co budem robit.mozno sa barzana opytam nejake otazky,ale nesmie byt mimo.