Co kukaš?

nedeľa, októbra 08, 2006

Mesiac

Mam pocit,ze som tu uz mesiac.A pritom je to len jeden tyzden a asi 2 dni.Ale stalosa tolko veci,taky kolotoc zmien a otazok a novot,ze mi cas ide uplne inak,ako je realita.Este bude vela takych tyzdnov mesiacov.Je to tazke,niekedy si myslim,ze to bol najhorsi napad,aky som len mohla mat sem ist a tuzim byt doma a chodit do prace a byvat v byte a stretavat sa s ludmi,citat knihy a rozmyslat nad otazkami,ktore ma trapili vtedy.teraz na to nemam cas.teraz ide o kazdodenne prezitie a o vybavovanie a obcas potlacanie myslienok,ze toto nema zmysel a nic nema zmysel a moj zivot nema zmysel.Ked som sa minule rozpravala o krestanstve s Barzanom,mala som pocit,ze som ten rozhovor uplne pokaslala.Ked sme boli vcera u nich,pouzil v rozhovore niektore myslienky,ktore som mu povedala,ale takym sposobom,ze sa mi to povedzme nepacilo.verim a chcela by som,aby si aspon daco zapamatal a velmi by som sa(skodordostne) tesila,keby sa stal krestanom.Delon a Amir vraveli,ze obcas idu do kostola a viete preco?No lebo tam davaju zadarmo jedlo:) Musela som sa na tom zasmiat,aj ked oni to vraveli vazne.Oblubila som si tychto ludi z inej planety.Takym svojim sposobom.Niektore ich napady sa mi nepacia,ale neznamena to,ze ich nemozem mat rada.
V nasom dome bola vcera party.Kazdy tyzden nejaka party? Dufam,ze nie.Lebo nie je to taka party,ako si robime doma.Skoda,ze nemam fotky,ktore by som tu mohla dat.nechala som ich v dome.Party bola v indickom style,lebo Surbi,ci Jos,ako sa vola,mala 21.narodeniny.Mali sme indicke sladkosti-hm nase su lepsie a aj indicku hudbu a tak.Keby to niektori neprehnali s pitim,tak by to cele bolo dobre.Surbin manzel Ras a ja asi nebudeme mat nejaky velmi priatelsky vztah.On si mysli,ze ho neznasam a ja rozmyslam nad tym,ze ho necham v tom,nech si to aj mysli.Lenze aspon pozdravit by mohol.Vcera ma nahneval-prvy hnev v tejto krajine.To si musim zapamatat:)No Iveta povedala,ze zly zaciatok a lepsi koniec...neviem,ci toto heslo plati,ale niekedy si asi treba povedat nejake take povzbudenie.
taka myslienka na dnes je ,ze keby som nemala vas-ludi,co si toto citaju a co sa modlia,bolo by to ovela ovela tazsie.Dakujem. Teraz si ovela viac uvedomujem,ako je dolezite modlit sa z ludi,co su mimo spolocenstva a byt s nimi obcas v kontakte.aNapriklad s jankou klimovou,smolikom,viktorom,milanom...danom.Pan Boh sa postara aj bez modlitieb inych ludi,ale aj toto je sluzba a velmi dolezita.Tak dakujem.Idem domov,lebo som straaaaasne hladna.Pozdravuju zvieratka:)

1 Comments:

  • At 9:25 AM, Anonymous Anonymný said…

    Ahoj Katka, ci to je fakt iny zivot, vyzera to aj dost exoticky, budem sa viac za teba modlit, velmi am to motivuje a zase som pochopila ake su dolezite modlitby za ludi ktori su vonku. Ja som sa dozvedela ze nic ani z druheho konkurzu a tak uz mamku spracuvavam ze pojdem vonku aj ja. No este uvidim. Mam pokoj v srdci a to je hlavne teraz. Deje sa vela veci a nasa skupinka VBh v NR je teraz odpovedou na vsetky tie modlitby. Je to pozehnana skupinka. Zajtra im dam namet na modlitby aby sme sa modlili za byvalych skupinkarov, niektori ta aj poznaju. Katusik, Boh stoji pri tebe a viem ze ta nenech a v stychu. Som rada ze mate kde byvat a praca ako? Zravim ta svytym bozkom

     

Zverejnenie komentára

<< Home