Co kukaš?

štvrtok, októbra 05, 2006

Si OK?

dalsie veci,co som sa tu naucila su:zeleny panacik na semafore znamena-chod-,ale cerveny znamena to iste a to aj vtedy,ked stoja pred semaforom auta,pripravene na jazdu.zatial som sa ale toto cervene pravidlo neodvazila pouzit ,ked sa blizil autobus,lebo to by mohlo byt moje posledne prechadzanie cez ulicu.
Kazdy den sa ma 4-5 ludia opytaju jednu otazku:are you ok? najprv som pokojne odpovedala,ale zacinam pochybovat o tom,ze to je nejaky anglicky sposob reci.lebo nemM POCIT,ZE by sa to pytali aj niekoho ineho.a to nielen,ked sa s niekym stretnem,ale dokonca aj cez telefon.minule,ked sa ma to opytal,jeden do telefonu,tak som mu mala chut povedat,ze keby si rozpraval normalne,tak som ok.no co ak fakt nie som ok? mozno to je znamenie,ze ty nie si ok,lebo tu nemas co robit:) ale nie,ved dnes sa ma to opytali len asi 3 ludia a doma snad uz len jeden,takze menej ako 5.vcera som uz odpovedala :JA SOM STALE OK.ale asi to nepomoze.
Dnes som si rozsirila pocet znamych o jednu cesku a jednu polku.ceska sa vola maria a bola velmi mila.verim,ze ked pridem"domov",tak si nerozsirim pocet znamych o dalsich kurdov.ale nie,to bude ok.
Inak,vcera som sa podakovala barzanovi za dobry caj a jeho odpoved bola dobru noc.potom sme sa s ivkou na tom smiali,.ze to asi malo znamenat vypadni.lebo mal navstevu.ale aj tak.nabuduce,ked mi niekto povie dakujem,ja mu poviem dobru noc.mozno sa to tu tak pouziva.
dnes mala ivka s delonom volat o byt,tak som strasne zvedava,ci sa uz KONECNE PRESTAHUJEME.
Zatial sa mi tu nepaci,ale co sa mi paci je vodna fajka-tak pekne vonia.to som napisala,aby aspon nejak apozitivna vec sa tu ocitla,takze dakujem a dobru noc.