Co kukaš?

sobota, októbra 07, 2006

prvy rok

vie niekto,co je dnes? dnes ma barborka prvy rok- ma narodeniny.pred rokom prisla na svet a zmenila svoje okolie len svojou pritomnostou.volala som jej,ale nevie este telefonovat:) tak vsetko najlepsie ty male babo.
vcera sme sa prestahovali do domu,kde mame jednu celkom fajn izbu.konecne som si mohla vybalit veci a obliect aj nieco ine,ako stale to iste.s kym byvame? uz to viem.tak ja ,ivana,henrich-to je jeden iranec,ktory je zabavny a stale sa natahuje s jos(mekcen na s),to je jedna mlada indka.on ma manzelku,co sa vola rasa a je z litvy a ta indka tam byva s manzelom menom ras(mekcen na s)jos je ukecana,blazniva,mlada a myslim,ze si ju oblubim.no ten jej manzel,no neviem.este sa nevyjadrim.verim,ze tento saleny dom medzinarodny,bude spolu dobre vychadzat.
ked nas delon doviezol do domu,on nam vybavil cenu a vsetko,co sme potrebovali,isli sme sa najest von.cestou sme prechadzali okolo jednej iranskej restauracie a tam pracuje jeden z delonovych priatelov.tak nam nanosil kopec iranskeho jedla a tesil sa,ze nas vidi.ja tak rozmyslam,ze keby sme nestretli tycto ludi,tak je to ovela tazsie.delon sice stale sa hra na dohadzovaca,ale ked to odpocitam,tak je velmi dobry clovek.ale co sa tu ucim je byt velmi opatrna.velmi velmi,lebo tu je vsetko brane inak.uplne inak ako doma.spravenie sa a vsetko,nebudem pisat tu ,ale kto vie,ten vie.
Nikdy som si natolko neuvedomovala ,ze ake je svele mat Boha,ako ked som tu.lebo ked ma nikto nepochopi,tak s istotou viem,ze Boh ma pochopi.ked si vsetci budu mysliet,ze nie som normalna,Boh bude jediny vediet,preco robim a preco nerobim veci.

1 Comments:

  • At 2:11 PM, Anonymous Anonymný said…

    BTW.: Ktaka, Bramborka si tu uz po dome veselo pobehuje a zajtra, to jest 14.10. tu bude mat party, na ktoru si aj Ty pozvana .. teda asi tu budes iba duchom pritomna, kedze si taaak daleko .... Marek (hyperman)

     

Zverejnenie komentára

<< Home