Co kukaš?

streda, októbra 18, 2006

chvilka

presla chvilka odkedy som tu naposledy pisala.za tu chvilku sa stalo kopu veci,ale to nie je podstatne.zase dalsie dni prace.dnes som skoro zaspala,lebo to bola dost nudna praca.uz to viem tak robit,ze nemusim asi ani rozmyslat pri tom.asi aj cernosi sa nudili,lebo vystrajali.rano sme mali stretnutie vsetkych ludi,co tam pracuju o tom,ze mame robit svoju pracu dobre a ze mame kontrolovat veci a bla bla bla.
tento vikend som vela casu stravila spanim.az sa henrich cudoval,ze preco stale spim.komu by sa nechcelo spat,ked mu je zle? aj ked som kazdy den isla trochu von,lebo podla ivany sa napr.v piatok vecer nema byt doma.
asi sa budeme stahovat.no este nevieme presne,lebo v piatok sa pojdeme pozriet na to nove miesto.potrebujeme potvrdenie o tom,ze naozaj byvame v anglicku,ale tito ludia nam ho nedaju.su cudni a nelegalne ubytuvavaju ludi.lebo oni ten dom dostali od statu.anglicko je hlupy stat,co rozdava domy kazdemu,kto sa tvari ako chudak.niektori to mozno potrebuju,ale o niektorych pochybujem.ved aj napr.taky barzan.on nechce pracovat,lebo 5 rokov tazko pracoval a uz nikdy nebude ,dostal byt a chodi do skoly.a ked mu ponuknu pracu,tak ju odmietne. uz o sebe netvrdi,ze je komunista a marxista,ale polovica komunista a druha krestan.
dnes som si isla vybavovat veci do agentury,ale samozrejme,ze sa mi nic nepodarilo.myslim si,ze to preto,aby som sa nahodou nezacala nudit.
shilpee vyhodil sef z prace,lebo si vcera prefarbila vlasy na svetlo.nie na blond,ale ma take cervene.nechapem ako moze dakto dakoho vyhodit za taku blbost z prace.takze nema pracu a mysli si,ze sa bude musiet vratit do indie po pracovne viza.tato krajina je strasne roznoroda a podla mna sprosta