Co kukaš?

štvrtok, októbra 12, 2006

Boro boro

Hello.Vsetko je tu naopak.Nielen,ze chodia auta po opacnej strane,co kazdy vie,aj ludia chodia opacne po chodniku.Nie,nemyslim tym,ze chodia nohami hore. Este aj kohutiky na vodu sa zatvaraju opacne a dvere sa opacne odomykaju.Niekedy som z toho uplne dopletena a stojim ako take teliatko a namiesto toho,aby som vypla vodu,tak dam silnejsie a podobne veci.Esteze Pan Boh stvoril zmysel pre humor.Co by sme bez smiechu robili?
Vela ludi sa ma pyta,ze ako s pracou.Tak s pracou tak,ze teraz chodim do jednej takej tovarnicky,kde sa robia lampy a lustre. Najprv som si myslela,ze tam ani nepojdem,ale zistila som,ze je to celkom dobra skusenost.Ked ma prvy den boleli ruky,zaspavala som s myslienkou na mojho brata ,ktory tazko pracuje cely svoj doterajsi zivot.Ja takto pracovat nebudem,len teraz nejaku chvilu,ale verim,ze vdaka tomu si budem ovela viac vazit takuto pracu.Po dlhych rokoch skoly a to znamena nicnerobenia,sa celkom dobre zabavam na tom,co robim teraz. Ruka ma uz neboli a tie male zranenia,su ok. Ale zato som tam spoznala velmi zaujimave druhy ludi. Ja si priam vychutnavam spoznavaie novych kultur a ludi.Aj ked niekedy by som sa najradsej aspon na par minut ocitla doma,kde su len slovaci.Takze koho som spoznala? Napr Paul a Dan su dvaja cernosi .Paul sa zvykne som mnou porozpravat a obaja si stale pospevuju a obcas aj zatancuju.Inak vela ludi si tam spieva,lebo cely den hra nejaka hudba a to je skoro ako radio expres,stale dookola tie iste pesnicky,ale je to fajn. A vzdy som chcela poznat nejakeho cernocha. Dalej su tam poliaci-kopec.Nejake dievcata,s ktorymi sa uz viac menej dohovorime.ja s nimi po slovensky a ony po polsky.Ucim sa nove slovicka a ony tiez.Potom tam mame par poliakov chalanov. Napr jeden je tu uz 7 mesiacov a v maji odchadza domov.ked som mu povedala,ze ako dlho som tu ja,tak sa pytal,ci som este stale v soku,lebo ze on bol.Som v soku? Co ja viem. Dalsi zase je ok,ale stale ked otvori usta,tak nadava stavnatymi slovami. Mozno uz ani inak rozpravat nevie.A potom je tam par zaujimavych druhov anglickych,co by u nas vzbudzovali pozornost,ale mne sa tam zatial paci.Nechcela som praovat v jednej kaviarni,lebo by ma nepustili na vianoce domov a to by som asi neprezila aj ked dilon povedal,ze nemam ist domov,ze bude stromcek,ale kaslem na jeho stromcek.aj ked by som chcela vidiet vianocnu oslavu s nimi,ale ovela viac sa tesim na cas s ludmi doma a na to,ako sa budem rozpravat s vami po slovensky.
Viete co znamena tu,ked nejaky chalan sa opyta dievcata,ci nechce byt jeho girlfriend? tak to znamena,ze ci nechce s nim spat.Teda ziadne nejake spoznavanie sa,nic take.To som sa naucila tu tiez. Tak este raz som vdacna za zmysel pre humor,lebo co ine ma taky clovek ako ja robit v tomto mieste? Len sa smiat,lebo nic ine sa neda. Stavaju sa nam tu smiesne veci, napriklad ivka bola nakupovat v obchode a ked vysla na ulicu,tak sa vsetci za nou obzerali,az mala pocit,ze nieco na nej je divne.HAhah tak take to je na nasej ulici.Teda nie na nasej,ale na tej Soho. Tiez mam niekedy pocit,ze mam 4 oci,alebo 6 ruk.Ale uz sa nebojim na Soho,citim sa pokojne.Viem,ze je to preto,lebo Pan Boh sa stara a strazi kazdy krok svojich deti. Strasne chcem mat na Neho viac casu,lebo uz iem a citim,ze to potrebujem.Rozvijat dalej tento vztah.
Viete co znamena pesnicka Boro boro? Tak tam sa spieva o nejakom dievcati,co jej jec chalan hovori,ze ju uz nema rad a boro znamena chod.take veci sa tu clovek dozvie od inak rozpravajucich ludiJ
Neznasame taketo vety:Are you OK my darling sweet heard?