Co kukaš?

utorok, novembra 21, 2006

Film

Vznika novy film.Ma nazov "Take it easy" a je o 2 dievcatach,ktore si mysleli,ze idu do anglicka,ale najprv sa ocitli v Kurdistane a potom v Indii.Je to o ich zazitkoch a prekvapeniach a tak.Myslim si,ze naklady na vznik ani nebudu az take vysoke,ale sledovanost bude obrovska...

Urobila som test vlhkosti v nasej izbe.Nechala som keksik von z plechovky na niekolko hodin a potom som ho zjedla.Bol makky a vlhky bleee.Obcas zo stropu kvapka taka zlta voda,ale Jeff(majitel,ci spravca domu-z Pakistanu) tvrdi,ze to nie je problem.No sak nie je,kym neprsi.Ono to az tak velmi nekvapka,ale niektori ludia,co som s nimi v izbe potom maju pocit,ze chcu ist na wc haha.

Vonku je riadna kosa,no niekomu to nevadi.Napriklad indky vytrvalo nosia slapky a tie svoje pyzama,ci ako nazvat to tenke oblecenie.A aj ked nemaju pyzamo,pre istotu nemaju v topankach ponozky,lebo ponozky neznasaju.

Dnes som v praci voskovala take kovove veci.Bola to celkom zaujimava cinnost,keby som si nepovoskovala aj cast oblecenia.

Ked Ivana ide do prace na 10:00,vstava o 6:30...ja ked idem do prace na 8:00, vstavam o 6:30...niekde je chyba,ale neviem kde.A to sa rano aj ucesem.

Vcera prisla Mahndi dole,ze sa citi zle a je chora,no ked som sa opytala,kto chce zmrzlinu...uz nebola chora:)

Nevieme kde je Shilpee,lebo jej manzel tvrdil,ze je v nemocnici s jeho sestrou,alew vsetci vieme,ze on sestru nema a ked ma ,tak urcite nie v anglicku.niektori ludia tak klamu,ze potom uz ani nevedia,ze co povedali predtym.

Idem domov,zapnut kurenie a uvarit si krupicu.

NEPREZVANAJ MI S CLEARkom. Nema to zmysel!!!!!!!!!

4 Comments:

  • At 4:28 AM, Anonymous Anonymný said…

    kati to s tym stropom ma mrzi ale zda sa ze okrem teba to nikomu nevadi v tom anglicku, a inak aj ten test na vlhkosť by si si mala dať patentovať.klims

     
  • At 5:33 PM, Anonymous Anonymný said…

    mna to tak tesi,ze poznam niekoho kto byva horsie ako ja.inak nechcem provokovat,ale budeme stahovat do lepsieho=)
    aku znacku keksov kupujes? smolley

     
  • At 2:58 AM, Anonymous Anonymný said…

    ahoj kati, pocuj aj ja som si vytvorila blog. tak sa tam mrkni ak chceš cmuk cica

     
  • At 8:58 AM, Blogger sopliatko said…

    keksy boli nejake belgicke...a nechval sa,ten strop nie je az taky zly,dokonca ho sledujem a zda sa,ze sa polepsil.ale nasho landownera,ci jak sa tomu nadava,asi pojdem navstivit a poviem mu,ze uz to nie je az taka zabava,lebo on sa zo vsetkeho smeje.

     

Zverejnenie komentára

<< Home