Co kukaš?

pondelok, decembra 18, 2006

Who is it?

Tak a je to tu.Londyn s jeho krasami a skaredostami...existuje take slovo? Som tu, u Smolika,Milana,Majky a Mareka.V ich obyvacke,kde je teplo a sucho a ziadna mys,lebo ju den,teda noc pred mojim prichodom vyprasili z okna.Esteze sa ukazala skor,aj ked mys nie je az take hnusne zviera ako napriklad svab,ci potkan.Viem,ze svab nie je zviera,ale berme to tak,ze je.Svaby mame v kuchyni v B. a potkany v tovarni v B.Ale to som odbocila.
Co tu robim? No napriklad uz dlho som sa tesila na to,ze konecne navstivim ospevovany Hillsong-velky krestansky zbor.Viete ako bolo super?Kopec ludi a dokonca nam Santovia-teda Dedomrazovia rozdavali cokoladove gulicky...pred divadlom.Lebo dnu sme sa nedostali.Skratka bolo tolko ludi,ze dalsich nepustali,ale poslali nas do nejakeho Starbucksu,ze vraj tam je nejaka party.Vy...kaslali sme sa im na party a isli sme mestom
Nocny Londyn je plny trapnych turistov, co lozia po levoch.tak ...podme byt ako oni.

preco by len ini mali lozit po levoch,hlavne ked v noci sa konecne da odfotit bez spolocnosti nejakeho napriklad japonca,ci dietata....No a Smolik si toto zvieratko taaaaaaaaaaaak oblubil, ze mu dal ako to tu volaju xmas kiss. Nechapem co s tym vsetci maju.Sak neni valentin.
Po navsteve levov sme este potesili sfingy a potom nejake tie nocne pohlady na rieku a na mosty a hura hladat metro...Milan sa uz znepokojoval,kde sme.

dobru noc a dobre rano. 3x som mala budicek.Pravidelne kazde 2 hodiny,ale to nevadi,lebo konecne som nespala v izbe s vlhkou stenou,kde pocut ako kvapka z okna rovno na moje nabijacky na mobil.Rano Milan urobil polotovarove ranajky- Iceland to isti a hura do mesta.
Skratim to...Londyn ma 2x drahsie klzisko ako moj milovany Birmingham...neverim,ze som ho tak nazvala.
Dobru noc,sak uz je novy den

1 Comments:

Zverejnenie komentára

<< Home