Co kukaš?

streda, decembra 06, 2006

streda

Dnes je streda.moj tyzden sa zacal utorkom,lebo cely pondelok som prespala...nie.len asi do druhej a potom sme museli ist nieco vybavit na Soho.
Odkaz pre Tessu.Mozes prezvanat na ktorekolvek cislo,len nie s clearkom...:) Ked mi niekto prezvoni s clearkom,stale poviem ako to neznasam.Ivana tu vetu uz pozna a moze ju povedat uz aj namiesto mna.No v nedelu jej zazvonil mobil-private number,kym sme spali a bol to nejaky clovek,ktory najprv nepovedal nic a potom sa opytal,ci je to ivana a potom sa ospravedlnoval...no zabudol sa predstavit.No my sme ho odhalili,aj napriek clearku a aj napriek tomu,ze nepovedal meno.No a chcela som tym povedat,ze ani clearko nie je az take neodhalitelne.
v strede mesta je umele klzisko.Hm neviem teda ci je to stred mesta,lebo neviem kde ma toto mesto koniec a kde zaciatok...ale je tu klzisko a chcela by som tam ist,aj ivana chce,takze...lenze ona stale robi.skoro kazdy den...okrem klziska mame vsade vianocnu vyzdobu a svetla a napisy a podobne a samozrejme vianocne zlavy.ale mne sa nezda,ze to su zlavy.
Mahndi nejaky chlap pise smsky a ona je z toho vystrasena.Podla mna to je niekto,kto ju kazdy den vidi.aj ja by som bola vystrasena,ale na rozdiel od nej,nedavam svoje cislo kazdemu vraj bratrancovi hmhm.neverili by ste,kolko maju tie indky bratrancov.ked povie na niekoho,ze je to jej bratranec,uz sa neviem zdrzat smiechu.hlavne ked ten bratranec sa mna potom pyta,ci je ona vydata.podla mna by to mal vediet.minule ma jeden z jej bratrancov cez net popytal o ruku.tak som si povedala,ze sa opytam rodicov,ci sa mam vydat za inda:)))))) nieeeeeeeeeeeee
Vsimla som si na anglicanoch,ze maju take akoby stanovene tvrdenia,ktorym vsetci veria napriklad:
- kralovna je skaredabratranci, Diana by bola lepsia
- ruzovy mobil je dievcensky(kvoli tomu tvrdeniu som sa raz nezhodla s predavacom v obchode)
- vsetci,co byvaju v blokoch darovanych vladou su narkomani( barzan je narkoman,ale nie vsetci tam su narkomani)
- kurdi maju doma urcite nejake manzelky
- cernosi su zli
- ...
Comu veria Slovaci?

1 Comments:

  • At 11:03 AM, Blogger Tessa said…

    ja som ti nikdy neprezvanala s crirkom...urcite

     

Zverejnenie komentára

<< Home