Co kukaš?

sobota, decembra 09, 2006

Nejaké ďalšie pohľady

V Birminghame je jedna ulica nazývana Broad street.Je tam kanál a volajú to aj Benátky:


Dá sa tam vaj aj povoziť na ..loďke? na tej Broad street sa konajú diskotéky od štvrtka večera do neviem kedy a v piatok večer je tam strašne veľa ľudí mladých a mono aj starších.Skrátka ulica žije.Je tam aj jedno kino,kde sme raz boli.Dosť veľké a pravdepodobne premietajú nonstop niekoľko filmov naraz.No kede sme tam išli auto,asi by som tam do kina len tak netrafila sama.

Toto je miesto,kde pracuje ivana:

Maju to tam strasne drahe.Ale my mame tie bagety a muffiny zadarmo,niekedy uz nemozem.Ked pridem domov,asi si na bagetu nezajdem...no mozno na pizzu.

V posledne dni som uz unavena z tohto sveta.Z tychto ludi okolo a z celej krajiny,kde som.

Ludia nakupujuci v Bullringu-obrovske nakupne centrum.
Na buducu nedelu na obed idem do Londyna a verim,ze tam si oddychnem spolu so Smolikom,aj Luckou-spoluziacka z EKG od vsetkeho toho tmavookeho a tmavopletoveho naroda na tomto mieste.Ludia tu vobec nerozmyslaju ako ja.A to je na nervy,stale byt ina. V piatok vecer som bola von s ludmi z prace.Boli ,teda su to Polaci a prisiel este jeden Slovak.Vedeli ste,ze Poliaci si privlastnuju Janosika a Tatry??? Ale to nie je podstatne teraz.Jedna Polka-Anita,ma prekvapila,ked povedala nieco take:Anglicania a ludia,co ziju v tejto krajine pozeraju len na telo,len na to,ako clovek vyzera.Vobec ich nezaujima dusa cloveka...Skoro mi vypadli oci,ked to povedala,lebo presne to si myslim,ale nikto doteraz ma v tejto myslienke nepodporil.Mam tiez taku skusenost a nielen to,ale vidim aj ako sa spravaju ludia na ulici. Potom sa zacali trochu o tom rozpravat a uz neviem kam sa dostali,ale ja som bola rada,ze ona to povedala,ze to vidi aj viac ludi,nielen ja- vecne sa na Anglicanov stazujuci clovek.Teda nie na Angl.,ale na tych,co sa prihovaraju na ulici. Minule nas s Ivanou zastavili 2ja cernosi a pozvali sa k nam domov. Ze ak nam to nevadi,tak by isli s nami domov,lebo sa im pacime.Najlepsie je,ked sa opytam:"a co sa ti paci,ked ma nepoznas."Ta odpoved je jasne smerovana daleko od duse,ci srdca cloveka.Nezalezi na tom,ci je clovek dobry,zly,ci ma podobne hodnoty,hlavne aby sme sa spolu zabavili a mali "good time " a dovidenia.Lebo "good time" to nie je nejaky rozhovor...Ako to dopadlo s cernochmi? Potiahla som Ivanu ,ze sa s nimi nebudeme bavit a isli sme prec. najlepsia je ignoracia,nech maju dobry cas oni dvaja spolu vo svojom dome.
Takze tak to tu je a prve dni som rozmyslala o civilizaciach,ktore opustili hodnoty,ako rodina,laska,viera, vernost v manzelstve...a robili co im ich telo diktovalo a potom zanikli.Podla mna ich znicil Boh ako Sodomu a Gomoru. Myslim,ze krajiny,ktore tiez taketo hodnoty povazuju za staromodne, smeruju k tomu,aby skoncili.Ludia sa sami znicia.Ale keby ste vedeli,aky tlak to je,ked vsetci VSETCI si myslia,ze je to ok.Potom uz aj ja stracam dovody na to,aby som stala na viere a na spravnych veciach. Bud bude clovek sam proti vsetkym,alebo bude v dave.ale byt v dave neznamena zase nejake bezpecie.Skor asi neistota,ze co ak aj napriek tomu bude clovek sam. Preto sa uz tesim do Londyna,lebo viem,ze Smolik a aj Lucka rozmyslaju ako ja a nebudu ma presviedcat,ze:- mala by si si zafajcit,
-si hlupa,ze si prerusila kontakt s J.,nedala si mu ziadnu sancu,
-ved to je normalne fajcit travu-to aby som sa odreagovala ,to nevadi,ze mam vypadky pamate
atd,
PS:ked sme isli v piatok domov taxikom,tak taxika nevedel,kde je moja ulica...este som nevidela taxikara,co nepozna ulice....

2 Comments:

  • At 6:35 AM, Anonymous Anonymný said…

    Jedna kamoska - krestanka, bola cez leto v USA, isla priamo do Las Vegas. Domaci ju odhovarali a hovorili ze oni by tam nikdy vedome nesli, je to mesto hriechu a diabla. Vsetko je tam o sexe a chvilkovej zabave, vsetko je plytke a tak. Baba tam bola mesiace a myslim ze to prezila. Postatne je ze ostala verna Bohu. Takze su vzdy minimalne dve cesty. Ja si myslim, ze co ma nezabije - posilni ma.
    A dik, zijem v BA mesiac a nejak si zvykam.

     
  • At 10:41 AM, Anonymous Anonymný said…

    ahoj kati, no celkom dobre chapem o čom hovoriš, žijem na intraku, ale tým že mam okolo priatelov je to ine. Ale občas je to fajn a inokedy to na nas dolahne nie? Velmi sa na teba tešim že prides domov na vianoce sardinka, tak spolu potom vyfajčime nejaku fajku mieru nie?

     

Zverejnenie komentára

<< Home