Co kukaš?

sobota, decembra 30, 2006

Sviatky

Ta co cez tote sviatky nikto nič nenapíše?Ta aspoň ja.Rina má kiahne,Viktor sa "osamostatnil",Smolík onemel,Džanka ošalela a Mirka čo najskôr zdrha do ZA...čo dodať,západ to istí.Naše ďalšie stretnutie bude prebiehať v nejakom ústave. Ešte by som povedala,že Rinuška je na tom najlepšie,lebo jej myseľ to zatiaľ nejak tragicky nezasiahlo.Takže ona nás bude navštevovať.Aspoň dakto.
Zajtra koniec roka.Dakto si dá predsavzatia.Ja si nedám.Načo?Netreeeba ,stačí,keď človek dodrží more iných vecí,nie si ešte pridávať. Alebo to poviem tak:Just take it easy...no nie? Asi to vezmem za svoje nové heslo.
OK dnes stretko so spolužiakmi.Nikto sa nemení...navonok

2 Comments:

  • At 3:30 PM, Anonymous Anonymný said…

    Ja si tiez nedavam nijake predsavzatia do noveho roka. Pride mi to taky trapas, pre mna. Ved je to len dalsi novy den, alebo cela seria dni, v ktorych si tak ako predtym mozeme robit co chceme. Potom len vymenime kalendare, par ludom potrasieme rukou a zazelame zdvorilostne krasny novy rok. Skor som motivovana dat si nejake heslo na tento rok. Akoze heslo nielen tak pre nieco co sa po dvoch dnoch rozlynie, chcem ho viac skumat. Uplynuly rok som mala :"NADEJ". Nezaväzuje to, motivuje to a je to super na zameranie castokrat beczielneho listovania v knihe knih.
    ps: Zivot nieje "easy" - ani Boh to nepovedal ze to bude lahke, ale ludom sa to paci ket to hovoria. Zacina sa mi rozjasnovat na tomto svete snad nic nieje easy a preto to radsej tak brat nebudem. Tak pre istotu sa aspon zasmejem :) mozno aj to znamena "EASY".
    HM?
    JC

     
  • At 5:40 PM, Blogger ZuzkaMoravcik said…

    co znamena ze viktor sa osamostatnil??

     

Zverejnenie komentára

<< Home