Co kukaš?

piatok, novembra 16, 2007

Co dodat

Ochladilo sa,ze az.Ludia chytaju depresie.Rano sa mi nechce vstavat,ale niekedy staci taka malickost.Povedat si,ze dnes zmenim na chvilu postoj a budem sa tesit z mojej prace a milovat nepriatelov(cestujucich a par kolegov).Budem sa ozyvat aj ludom,co sa neozyvaju par mesiacov a robit vsetko s radostou.Celkom to pomohlo.Ale zabudla som,ze ked nebudem pit vodu,tsk ma zacne boliet hlava.No tak sa to poobede tou hlavoubolavou pokazilo,ale nevadi.Zajtra doplnime do zoznamu aj pravidelne popijanie vody.
na nasu spolocnost su kazdy den nove a nove staznosti.asi nas chce bmi-aerolinky potopit.som zvedava,ako to cele dopadne.zatial sa nechavame trenovat na arabske viza kvoli sviatku Hajj,ked sa moslimovia poberaju do Mekky a maju na to specialne lety,specialnu starostlivost a na palube lietadla specialne jedlo tzv Halal.Supervisorka Rupinda nam prisla dne spovedat,ze dalsie dva a viacej tyzdnov si nemame robit ziadne plany,lebo bude more prace.Tak dufam,ze aspon dva dni sa mi ujdu pre mamku a povodenie ju po londyne.Ale na druhej strane sa viac hodin aj hodi.
Este 4 rana a potom 2 dni volnooooo.

1 Comments:

Zverejnenie komentára

<< Home