Co kukaš?

pondelok, októbra 01, 2007

Prsi

A uz prislo obdobie dazdov.Rano sa nechce vstavat a po praci by sa len spalo.Mne sa sice chce spat stale,ci prsi,ci ani nie. Slnko ma nelaka,ani dazd,ani sneh...len spat a spat.No a kedze som zistila,ze len jem a spim,rozhodla soms a urobit nieco pre svoje zdravie a zacat behat.No ale na druhy den prisiel dazd a mam behat v dazdi? To snad nie.Aj ked Milan vravi,ze AJ ON SI STALE NASIEL VYHOVORKY. No ale vsak naozaj sa mam zablatit?
Dnes v praci som sa nenudila tak,ako vcera. Neznasam niektore typy ludi.Ako napriklad,ked dakomu sa nedari zaregistrovat a na vine sme my. Alebo ked pribehne 15 minut pred zatvorenim checkinu a stresuje.Alebo ked podlieza snury a prechadza cez miesta,kde je napisane NO ENTRY. vtedy citim,ze sa vo mne zdvihne taka vlna,ktoru musim hned potlacit.Ale zuby ma uz bolia od zatinania:)
Ale nie,nie je to take strasne a niektori su fakt mili.
O dva dni tu ostaneme v dome 3 a potom len 2 a potom...ani neviem.Uz som si zvykla na plny dom a ako to tu bezalo. Zrazu asi bude ticho a ziadne prekracovanie tiel a striedanie sa na posteli.Snad to nebude smutne ,len ine. A ja sa vratim do mojej obyvacky,na moj gaucik.Ktory nikto neznasa,lebo vraj smrdi,ale ja ho znasam.