Co kukaš?

nedeľa, júna 24, 2007

Dobry den

To uz je vecer?Vsak len pred chvilou som vysla z postele.a dovod?dosiel mi kredit:) No a co ze uz je po siestej vecer?Isla som spat po siedmej rano a to uz bola poriadna unava.Uz som si nejak odvykla od nocnej prace,kedze ju uz nevykonavam 5-7 noci za sebou.No ale vcera to bolo ... esteze som mohla odbehnut do satne ,kde nebolo tak hlucno.no skoro som tam zaspala,keby neprisiel Steven,ze ci som stale tam.

Nechapem ako moze dakto ist dobrovolne do takeho hluku a niektori tam chodia pravidelne,zaplatia si 8 eur za to,aby si v starobe mohli zaobstarat supermoderny strojcek do ucha.potom si kupia pivo,ktore rozleju po zemi a obcas prihodia aj pohar.najlepsi su ti,co pridu po druhej kedze o 2:15 sa zatvara bar.potom im pekne s usmevom mozeme povedat...ze uz nic nedostanu,zbytocne sa snazia. no a potom pridu ujovia security a vsetkych poslu domov.nastane zapcha a potom...ticho prerusovane hadzanim flias do kosa a nejakymi rozhovormi.Po vsetkom sa pije samozrejme.

Niekedy sa pytame:ako moze to a to dievca vypit tolko a nic jej nie je ? Odpoved:vsak je irka.To vyjadruje vsetko...prosim vas ,nedavajte hlupe otazky.

Namiesto mna sa do izby hm stahuje Vincent.Taky Belgicky Francuz.konecne si niektori uziju,ze sa doma bude hovorit anglicky.

Co je typicka veta pre Bray:Whats the story? S prizvukom uvots d stooryy?a nemam predstavu,co to presne znamena.Ci je to ako sa mas,aky mas problem,ahoj alebo chod do...