Co kukaš?

štvrtok, mája 17, 2007

Z prace

Dnes je naozaj letne pocasie a kedze dnes mam do vecera volno a az potom idem do prace,prisla som sem zverejnit fotky ludi,co s nimi pracujem po nociach.Je to mix irov a inych,teda irov,poliakov a inych.
1.na tejto fotke je silvia a agata.to su polky.ta pasikava,to je nasa nova manazerka.je celkom normalna,aj ked zavadza nove veci.asi sa snazi zaviest poriadok:)

2.Ross a Coly.Coly je v kvietkovanej koseli a tiez je manazer.On ale nie je novy.Janka vravi ,ze je skaredy ako ir:)

3.Guy a Graham.Nesmiete sa pomylit a nazvat guya gay,nema to rad.mal sa poradit s rodicmi,ked mu davali meno.Graham je ten,co stoji a ked rozprava ,strasne tazko mu je rozumiet.to su irski obcania.

4.Sara.Ocko je myslim z Nigerie,mam Irka,ale sara je Irka,ale nesprava sa ako Irka.je celkom normalna a velmi mila.

5.Eva alebo leva,ona je z Litvy a zo zaciatku posobila divne,ale uz som si na nu zvykla.pracuje tam uz 3 roky.

6.Rehan je povodne z Egypta,ale myslim si,ze je cista Irka-hlucna a co ja viem co este.


Tak a uz sa mi nechce bavit s fotkami.
Vcera som rozmyslala,ze kam ja vlastne patrim.k irom nie a ani k poliakom.a slovakov je v praci 2.teda ja a ema a v tej druhej praci su len 2 cudzinci:ja a jeden z nepalu.vdaka vsetkym tym azijcom,co som ich tu a v anglicku stretla ,sa mi rozsiruje geograficke poznavanie azie.esteze som si doniesla atlas.