Co kukaš?

nedeľa, apríla 22, 2007

Vylet

Kedze je dnes krasne slnecno a od vcera celkom teplo,vybrali sme sa ja ,zuzka,iva a maly ...nejake irske meno na vylet.Prisla Iva autom a islo sa.Bolo to okolo jednej a kedze ja som sa o jednej rozhodla vstat z postele,asi tak za 5 minut som sa musela vychystat a ist.Isli sme do jednej velkej zahrasy,kde su sochy inspirovane indickymi bohmi,ci co.
No ked sme prisli pred branu danej zahrady,bolo zatvorene. Ale zuzka nasla cestu popod stromy a uz sme boli dnu.naozaj sme sa chceli opytat niekoho,ci smieme,ale nikto tam nebol a tak ...












Bolo tam nieco ako cintorin vyrokov,velke mnozstvo. S niektorymi nesuhlasim ako napr God hates losers...No a jedna socha ma pri nohach zaujimavy napis,len si musis zvacsit obrazok.
Inak Janka a Milka sa isli vyhrievat k moru,snad si oddychnu.
Popis osob na fotkach: V zelenom:spolubyvajuca zuzka z ciech
v bielom:iva-sesternica zuzky
chlapec:syn zuzkinho priatela