Co kukaš?

nedeľa, marca 11, 2007

No ta dobry den

Nechce sa mi nic pisat,ale len aby sme nezabudli,ze existujem.
Ta stale som v Irsku, uz tyzden a par dni.Uz sa viem v tomto meste aj trochu orientovat.Trafim k moru, do Tesca, na hlavnu ulicu,na zastavku, snad aj do kniznice, ku Gruzincom a spat domov.To je celkom uspech. Vo stvrtok som bola v praci s nazvom AVOCA,konkretne na tomto mieste www.powerscourt.ie mozete si pozriet. Troska ma to unavilo po 2 mesiacoch nicnerobenia,ale nahodou som sa celkom dobre bavila na ludoch,co sa snazili asi vytocit mna a ostatnych.Tak sa mi vidi,ze tito tu su dost rozmaznani a naozaj plati -nas zakaznik,nas pan- No nepodarilo sa im narusit moju rovnovahu. Janka obcas pride domov a povie,ze ako sa to robi.Ze na ludi sa pekne usmievas,mozes im aj nadavat s usmevom,sak ti aj tak nerozumeju.Ze to tak robi jedna Polka.To musi byt celkom zabavna cinnost.Len pozor pozor na slovanov:-) ti by mohli rozumiet.Ale to hned vidno,kto je rozmaznany Ir a kto nie. Este som si tu vsimla par Talianov,Spanielov a mnozstvo Cinanov. Takze Azijsky kontinent ma neopustil.No a uz poznam par Slovakov a Cechov. Tak to je na dnes koniec sprav.Prepnite si kanal

2 Comments:

  • At 5:37 PM, Blogger ZuzkaMoravcik said…

    oh well, no vela som sa nedozvedela, ale je cool, ze uz mas pracu a ze si rozvijas vztahy, snad to tento raz bude lepsie ako v gb :) talk to you soon, mimochodom budes v lete doma??

     
  • At 8:49 AM, Blogger majaklims said…

    caf katrenko tak dufam že sa to s mojimi segrami dá lebo viem že niekedy ponorkova choroba šuvix.Páči sa ti na poverscourte ten pokrytecký život?alebo si natrafila aj na nejakých normálnych prisťahovalcov? Joj veľmi som rada že ste spolu s jankou možete sa spoločne zdieľať, teda myslim že by ste mali ste v takej situácii že nemáte na výber, dúfam že ťa žaža už zobrala do nejakého zboru a že veci sa budú meniť, tiež ti dakujem za modlitby si zlatá... teším sa na teba na konci mája pokecáme a dúfam že bude čas moja chýbaš mi - tvoj humor :o) dufam že ti tento pobyt prospeje a nepôjde na bunky

     

Zverejnenie komentára

<< Home