Co kukaš?

utorok, februára 27, 2007

Goodbye UK

Dnes opustam tento ostrovny stat,co ma naucil vela veci. Teraz sa tu nebudem rozpisovat,co vsetko,ale vela a vacsinu by som zaradila do skupiny minus. Neviem,ci sa sem este niekedy vratim na dlhsi pobyt.Na navstevu,to hej,ale na dlhsie...hm.Urcite nie sama,lebo je to hlupe.No v kazdom pripade trocha som nahliadla do zivota uplne inych ludi,ako ziju na Slovensku. Kurdov,Indov,Arabov,Pakistancov a co ja viem koho este. Indovia a Pakistanci neznasaju Kurdov.Kurdi neznasaju Indov.navzajom sa ohovaraju. Niektori prisli Indovia a Pakistanci neznasaju v UK narodenych Indov a Pakistancov. Mozno aj opacne. Niekedy mi to uz liezlo na nervy. Je mi totiz jedno kto koho neznasa,lebo podla mna je neopodstatnene niekoho neznasat len preto,lebo sa narodil v krajine,ktora mne nevyhovuje. Ked ho vobec nepoznam.To akoby som mu vzala akukolvek sanncu dokazat,ze nie je zlym clovekom. Ja napriklad neznasam,ako sa niektori konkretni indovia spravaju, ale daktori su celkom fajn. Napriklad pri nasom dome je obchod a tam taky stary ujo ind nam stale zdravi,aj na ulici.Alebo taka stara indka vedla. V tejto krajine je nenapadny rasizmus,nie velmi navonok prejavovany.Aspon ja som sa nestretla s nejakym takym prejavom,ale tie reci kto koho nemusi...to je este horsie ako na Slovensku voci ciganom.
Okrem toho som si tu vsimla,aku povest maju dievcata z Europy. To tu nebudem rozpisovat.Ale vcera mi jeden clovek povedal,ze jeho manazer kazde 4 mesiace chodi s kamaratmi do Europskych krajin zabavat sa s dievcatami,lebo tu to nie je az take vraj zaujimave.Ake je to nechutne,tento svet je hnusny.
Nie som si ista,ci vobec chcem vediet o tom vsetkom.Ci je to potrebne pre mna rozsirovat si taketo vedomosti.Zistila som,ze niekedy je lepsie nevediet.
Tak dnes odchadzam a ani neviem,ci sa tesim.No cas ukaze.
Odteraz nech nikto nepise na moju adresu tu v Birminghame.Vymazat,vyhodit,spalit,zabudnut.
Dalsie spravy budu z Irska

1 Comments:

  • At 6:54 AM, Blogger ZuzkaMoravcik said…

    Jeeeej Irsko, huraaa!! OK, mozno prehanam .. well, myslim, ze dievcata z europy maju velmi chabu a pochybnu povest na celom svete, mtw GB je v europe, tak neviem o co im ide .. ale myslim, ze je dobre vediet i takuto informaciu, asi sa potom lepsie ubranis, ak vopred vies, co si o tebe ludia mozu mysliet .. Good luck in dublin, my friend .. :)

     

Zverejnenie komentára

<< Home