Co kukaš?

piatok, februára 23, 2007

Saleny dom

Dnes je vonku pekne,pozeram na to z okna.
Vcera bol u nas zase saleny dom. Hilal si pekne prisiel domov,aj ked mu Mahndi volala,ze nma chodit. Zacal nam robit internet. Este predtym,nez Hilal prisiel,dohodla som sa s Eiffelom,ze nam ten net spravi,no ked sa zjavil Hilal,musela som upozornit Eiffela,aby nechodil,lebo viem,ze to by len donieslo problemy. Mahndi sa spravala ako hlupa teenagerka,ked trucovala a plakala-to robi inak cely tyzden. Kym nam teda robil net,isla som vonku vratit "zazracny" mobil Eiffelovi.Po navrate vsetko vyzeralo ako v stastnej rodinke a tak som ich nechala a isla som sa hrat na nete. O chvilu pisla Mahndi a zahlasila,ze Hilal isiel spat do auta,ze ho vyhodila.Samozrejm,ze plakala a potom som musela ist s nou a vzala ho naspat do domu.Potom ona spala u nas a rano bez ohladu na to,ze som este chcela spat,rozhodla sa vykonavat dlhe telefnaty do Indie a pritom ma telefon aj u seba v izbe.buaaaaaaaaa kazdy den som nastvana,male veci vytvaraju velku kopu.Ale zato sa viem dost oladat,som zistila a usmievat sa,ked by som najrasej dakoho zaskrtila.Dnes je doma cely den.Bol tu eiffel a potm som s nim odisla,lebo som si nevedela predstavit stravit den s Mahndi. No teraz som zase doma a aj ona a indicka hudba otriasa domom.No to mi nevadi,lebo nie je noc,ani rano.
Myslim,ze som sa uz dostazovala.Dnes som si kupila listok a v utorok v noci opustam tuto krajinu a iden na vedlajsi ostrov.Som priam ako Tristan,ci izolda?
Nebude ten zivot v Irsku priam nudny oproti Birminghamu?

2 Comments:

  • At 8:19 AM, Blogger ZuzkaMoravcik said…

    don't worry, it's gonna be a brand new sun shining day ... :)

     
  • At 7:58 AM, Blogger Unknown said…

    Ahoj Kati, tak pozri co som stvorila http://jankacervienka.blogspot.com/

     

Zverejnenie komentára

<< Home